Vi stöder följande webbläsare:
Är du ute efter de lägsta hotellpriserna? Då har du kommit till rätt ställe. Vi kontrollerar över 200 webbplatser åt dig.

“Kontinentalt med svensk omtanke” 4 av 5 bubblor
Omdöme om M.E.A.T.

M.E.A.T.
Rankad som nr 8 av 205 Restauranger i Lund
Kök: Steakhouse, Grill, Europeiskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Fullständiga rättigheter, Barnstolar finns tillgängliga, Bokningar, Sittplatser, Serverar alkohol, Avhämtning, Servicepersonal, Anpassat för rullstol
26 omdömen
3 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Kontinentalt med svensk omtanke”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 6 dagar sedan NYHET från mobil enhet

Lunch på uteserveringen är en blandning av fransk känsla och svensk omtanke. Maten är "rejäl" och man tänker sig lätt detta som en ny stamkrog!

Var där i September 2016

• Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
3 omdömen om restauranger
“Illa stekt kött och överprisat”
3 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Tre av fyra beställningar blev fel och när vi påpekade det så blev dom sura. Tyvärr var köttet ojämnt stekt(grillat), ena sidan var betydligt mer grillad, nästan helt genomstekt medan andra kanten var röd.
Jag kan även ifrågasätta att de serverar hårt friterade pommes stripes till, samtidigt som man serverar en (ganska god) skysås. Det är inte lätt att få upp den där skysåsen. Nu var köttet delvis ganska torrt så det sög upp en del. Det var mediokert på sin höjd.

• Var där i Februari 2017
Tack mansgrisen
“Puls”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Stället erbjuder en trevlig atmosfär med mycket puls. Stället är ganska litet så det ger en mysig känsla och stämning.

• Var där i Februari 2017
Tack achl2017
“Service och atmosfär”
5 av 5 bubblor Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

Supertrevlig och proffsig service, mycket smarrigt att välja på i menyn, bra priser och härlig atmosfär. Vill gärna komma tillbaka hit på sommaren och sitta ute på den lilla terrassen. Uppskattar interiörens detaljer som verkligen ger rätt känsla!

Var där i Januari 2017
Tack Mari R
33 omdömen
23 omdömen om restauranger
common_n_restaurant_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“AW med god mat”
4 av 5 bubblor Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

Vi tog en AW på MEAT och blev inte missnöjda. Snabb och trevlig service, god mat och viner. Vi åt oxkind och den är verkligen att rekommendera.

Var där i Januari 2017
Tack Karin J

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!