“Illa stekt kött och överprisat”
Omdöme om M.E.A.T.

M.E.A.T.
Rankad som nr 10 av 236 Restauranger i Lund
Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs februari 12 2017

Tre av fyra beställningar blev fel och när vi påpekade det så blev dom sura. Tyvärr var köttet ojämnt stekt(grillat), ena sidan var betydligt mer grillad, nästan helt genomstekt medan andra kanten var röd.
Jag kan även ifrågasätta att de serverar hårt friterade pommes stripes till, samtidigt som man serverar en (ganska god) skysås. Det är inte lätt att få upp den där skysåsen. Nu var köttet delvis ganska torrt så det sög upp en del. Det var mediokert på sin höjd.

2  Tack mansgrisen

Omdömet skrevs januari 31 2017

Supertrevlig och proffsig service, mycket smarrigt att välja på i menyn, bra priser och härlig atmosfär. Vill gärna komma tillbaka hit på sommaren och sitta ute på den lilla terrassen. Uppskattar interiörens detaljer som verkligen ger rätt känsla!

Tack Mari R
Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

Vi tog en AW på MEAT och blev inte missnöjda. Snabb och trevlig service, god mat och viner. Vi åt oxkind och den är verkligen att rekommendera.

Tack Karin J
Omdömet skrevs januari 11 2017 från mobil enhet

Besökte stället med några arbetskamrater. Jag tog hamburgaren, den var god men det var egentligen inget speciellt med den, tyckte den saknade karaktär och hade nog väntat mig lite mer för priset. I övrigt trevlig lokal och trevlig personal

Tack Erik J
Omdömet skrevs januari 3 2017

5 grabbar som har sammankomster varje månad och testar nya matställen. Genuina köttälskare så jag tänkte att vi får prova rest. m.e.a.t i lund.

Vilket klockrent besök, vi hade bokat bord givetvis och servitrisen gav oss utmärkt service hela vistelsen.

Köttet var perfekt tillagat, likaså tillbehören.

Detta kommer garanteras att följas upp med ytterligare besök under 2017.

Tack hensjo

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!