“AW med god mat”

Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs januari 14 2017 från mobil enhet

Vi tog en AW på MEAT och blev inte missnöjda. Snabb och trevlig service, god mat och viner. Vi åt oxkind och den är verkligen att rekommendera.

Tack Karin J

Omdömet skrevs januari 11 2017 från mobil enhet

Besökte stället med några arbetskamrater. Jag tog hamburgaren, den var god men det var egentligen inget speciellt med den, tyckte den saknade karaktär och hade nog väntat mig lite mer för priset. I övrigt trevlig lokal och trevlig personal

Tack Erik J
Omdömet skrevs januari 3 2017

5 grabbar som har sammankomster varje månad och testar nya matställen. Genuina köttälskare så jag tänkte att vi får prova rest. m.e.a.t i lund.

Vilket klockrent besök, vi hade bokat bord givetvis och servitrisen gav oss utmärkt service hela vistelsen.

Köttet var perfekt tillagat, likaså tillbehören.

Detta kommer garanteras att följas upp med ytterligare besök under 2017.

Tack hensjo
Omdömet skrevs december 25 2016

Skall man äta goda hamburgare
så är det whopper, m.e.a.t och Tugg i Lund
Wopper vet alla hur det smakar och skall man upp en nivå till så är det
m.e.a.t och Tugg som gäller.

Tack Michael K
Omdömet skrevs december 17 2016 från mobil enhet

Skön stämning. Helt perfekt stekt köttbit. Goda tillbehör. Rakt igenom en bra upplevelse som rekommenderas varmt

Tack peter f

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!