“Grabbkväll i oktober 2016”
Omdöme om M.E.A.T.

M.E.A.T.
Rankad som nr 10 av 236 Restauranger i Lund
Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs januari 3 2017

5 grabbar som har sammankomster varje månad och testar nya matställen. Genuina köttälskare så jag tänkte att vi får prova rest. m.e.a.t i lund.

Vilket klockrent besök, vi hade bokat bord givetvis och servitrisen gav oss utmärkt service hela vistelsen.

Köttet var perfekt tillagat, likaså tillbehören.

Detta kommer garanteras att följas upp med ytterligare besök under 2017.

Tack hensjo

Omdömet skrevs december 25 2016

Skall man äta goda hamburgare
så är det whopper, m.e.a.t och Tugg i Lund
Wopper vet alla hur det smakar och skall man upp en nivå till så är det
m.e.a.t och Tugg som gäller.

Tack Michael K
Omdömet skrevs december 17 2016 från mobil enhet

Skön stämning. Helt perfekt stekt köttbit. Goda tillbehör. Rakt igenom en bra upplevelse som rekommenderas varmt

Tack peter f
Omdömet skrevs december 10 2016 från mobil enhet

God oxfilé. Utmärkt hamburgare. Mycket goda viner, inte minst dessertvinerna. Härliga efterrätter. Med bättre drinkar hade betyget blivit en femma.

Mycket prisvärt!

Tack Daniel J
Omdömet skrevs december 6 2016

Åt lunch med en gammal kollega. Dagens för 105:- var hamburgare och pommes. Köttet stekt mycket bra och var mycket gott och saftigt. Ost god. Pommes fantastiska. I vanliga fall äter jag inte pommes men bra här. Serverades med en stark sås och råkostsallad med vinäger i separat skål. Bröd färskt gott till. Bästa burgaren på länge. Finns annars mycket kötträtter så klart men de har jag inte testat. Trevlig atmosfär - ganska litet ställe.

Tack BGJaxelius

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!