“Grym stek”

Kök: Amerikanskt, Centraleuropeiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs december 17 2016 från mobil enhet

Skön stämning. Helt perfekt stekt köttbit. Goda tillbehör. Rakt igenom en bra upplevelse som rekommenderas varmt

Tack peter f

Omdömet skrevs december 10 2016 från mobil enhet

God oxfilé. Utmärkt hamburgare. Mycket goda viner, inte minst dessertvinerna. Härliga efterrätter. Med bättre drinkar hade betyget blivit en femma.

Mycket prisvärt!

Tack Daniel J
Omdömet skrevs december 6 2016

Åt lunch med en gammal kollega. Dagens för 105:- var hamburgare och pommes. Köttet stekt mycket bra och var mycket gott och saftigt. Ost god. Pommes fantastiska. I vanliga fall äter jag inte pommes men bra här. Serverades med en stark sås och råkostsallad med vinäger i separat skål. Bröd färskt gott till. Bästa burgaren på länge. Finns annars mycket kötträtter så klart men de har jag inte testat. Trevlig atmosfär - ganska litet ställe.

Tack BGJaxelius
Omdömet skrevs november 26 2016 från mobil enhet

Åt lördagslunch här idag med min fästman. Båda två tog "lördagsburgaren" - burgare på högrev i brioche men hemlagade pommes frites. Det smakade gott, fick bra service och viben på M.E.A.T var härlig. Däremot drabbades vi bägge av hemska magkramper någon timme efter måltiden och vi hade inte ätit något annat än lördagslunchen på restaurangen... Tråkigt när ett ställe med så många övriga plus skickar med en kassa magar efter att ha betalt en rätt saftig nota.

4  Tack Madelaine S
Omdömet skrevs november 9 2016

Gemytligt, med både god mat och trevlig personal.
Skönt häng. Precis så där trångt och folkligt som man vill ha. Lite brasserikänsla,

Tack Anna B

Resenärer som tittade på M.E.A.T. tittade också på

Besökt M.E.A.T.? Berätta vad du tyckte!