“God lunch”

Malmstens Fisk & Kök
Rankad som nr 13 av 262 Restauranger i Lund
Beskrivning: Trevlig restaurang i saluhallen. Bra fiskrätter. Öppet kvällstid. Vinrättigheter. Hyfsade priser.
Omdömet skrevs 2 augusti 2022

Vi åt lunch en dag I juli när det var ganska fullt på restaurangen. Följden var att ljudnivån också var ganska hög, så någon lugn lunch blev det inte. Det är dessutom lite stökigt när saluhallens kunder passerar rakt igenom restaurangen. Vi valde fisksoppan och den var som väntat god. Personligen hade jag dock önskat att man rett av soppan lite, den kändes lite vattnig i konsistensen även om smaken var allt annat än det. Brödet som serverades till soppan var verkligen jättegott!

Datum för besöket: juli 2022
Tack Nilla T

Omdömet skrevs 19 juli 2022

En av de riktigt bra restaurangerna inne i Lunds Saluhall. Allt håller en bra nivå och är förhållandevis prisvärt.

Datum för besöket: juli 2022
Tack Stefan H
Omdömet skrevs 7 december 2021 från mobil enhet

Fisksoppan innehöll minst 40 pepparkorn. När jag påtalade det för servitrisen log hon och gick därifrån.

Datum för besöket: december 2021
Tack 610vesal
Omdömet skrevs 24 juni 2021 från mobil enhet

Trevlig miljö och god mat o dryck.
Utmärkt service !
Vi firade med några ostron och bubblor som start.
Sen blev det heta scampi i en god tomat o chilisås , trevligt serverat i sin egen panna .
Här blir man gärna stammis !

Datum för besöket: juni 2021
Tack bertil2016
Omdömet skrevs 24 april 2021 från mobil enhet

Vi var i Saluhallen och ville prova något nytt. Vi fastnade direkt för Malmstens då det såg trevligt ut och för att de hade en inbjudande meny. Vi provade deras fisksoppa och blev otroligt nöjda. Det ingick vatten, bröd och sallad till priset av 238 kronor för oss båda. Kan verkligen rekommendera.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Jacksonsweden

Resenärer som tittade på Malmstens Fisk & Kök tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Malmstens Fisk & Kök? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.