“Fisk- och skaldjursrestaurang”

​Malmstens Fisk & Kök
Rankad som nr 12 av 265 Restauranger i Lund
Beskrivning: Trevlig restaurang i saluhallen. Bra fiskrätter. Öppet kvällstid. Vinrättigheter. Hyfsade priser.
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang i Lunds saluhall. Personalen var serviceinriktad och uppmärksam. Deras specialitet, fisksoppa, med aioli smakade mycket bra tillsammans med hembakt bröd. Kommer gärna tillbaka!

Datum för besöket: januari 2020
Tack KarinG1154

Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Supergod dagens spätta med färsk potatis, ärtor och egenfjord remouladsås och mycket trevligt bemötande. Ämnen andra rätter såg goda ut.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 864marielouiseh
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Sicken soppa å dagens fisk som va torsk skulle få Mannerström att gå upp i brygga å nu snackar vi lunch! Lyckas dessutom få min sambo att slurpa i sig ett ostron som hon tyckte va gott! Luncha i Lund = Malmstens Fisk!

Datum för besöket: juli 2019
Tack PastornKramfors
Omdömet skrevs 30 mars 2019

Malmstens erbjuder prisvärda luncher både under vardagar och lördagar, Jag brukar äta dagens fiskrätt eller fisksoppan. Vi har varit där flertalet gånger och är alltid nöjda med maten, smakmässigt och prisvärt. Personalen är mycket trevlig och serviceinriktad. De serverar maten med ett stort leende och verkar trivas fint på jobbet.
Rekommenderas även som AW fredagar då man kan äta ostron och ett glas bubbelvin till bra pris.

Datum för besöket: mars 2019
2  Tack Lisen74
Omdömet skrevs 27 mars 2019 från mobil enhet

Malmstens fisksoppa är alltid en vinnare. Har ätit den i många många år och alltid toppen. Vacker, smakrik med mycket fisk.

Trevlig och hjälpsam personal.

Det är också väldigt trevligt att äta i saluhallen. Liv och rörelse.

Datum för besöket: mars 2019
Tack larsw950

Resenärer som tittade på ​Malmstens Fisk & Kök tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt ​Malmstens Fisk & Kök? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.