Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Florian S

Fint i Lund

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 29 apr. 2024
Alltid fint att bor på Star i Lund.
Fina rum och som alltid bra frukost.
Också härligt att kunna boka bastu och pool för att hänga lite där.
Tack team Star för fint välkomnande
Datum för vistelsen: april 2024
4,0 av 5 bubblorRenlighet
4,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Ser du något problem med det här omdömet?
Rhode Javerud, AnnanScandic Star Lund, svarade på det här omdömet
Svarade 1 maj 2024
floriansO602NM,

Stort tack för det underbara omdömet och feedback! Vi är väldigt glada att du är nöjd med vårt relax avdelning och frukost.

Hoppas vi ses snart igen!

Bästa Hälsningar
    758 kr
2.4 km från Scandic Star Lund
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 6 mars 2024

Fint luftigt hotell och bra hotellpersonal. Frukosten bra. Restaurangen usel, kall mat ena kvällen , andra kvällen buffe med ljummen mat och fläskkotlett som är torr och känns varmhållen alldeles för länge. Skulle inte klara en livsmedelskontroll varmhållning. Detta har inte förbättrats över senaste 3 åren, jag kommer inte äta på restaurangen någon mer gång och jag kommer avråda andra. Restaurangens service usel, vi gäster kände oss bortglömda långa stunder, andra bord pratade om det också. Byt restaurangentreprenör!

Datum för vistelsen: mars 2024
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Jobbhelg
Rhode Javerud, Annan på Scandic Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 13 mars 2024

Kära Jobbhelg,

Stort tack för att du har tagit dig tiden att ge oss ett omdöme och mycket uppskattad feedback! Självklart vill vi att din upplevelse i restaurangen ska ha varit bättre både gällande service och maten. Vi vill alltid förbättra oss så tveka inte att kontakta rhode.javerud@scandichotels.com om du vill dela med dig mer om din uppelvelse i restaurangen. Men så roligt att du är nöjd med både frukosten och hotellpersonal.

Vi hoppas vi ses snart igen så vi kan ge dig en bättre upplevlese hos oss.

Med Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 24 januari 2024

Vistelsen var under all kritik…
Vi hade bokat övernattning på nyårsafton tillsammans med familjemedlemmar.
Vi valde scandic star Lund enbart pga poolen och att det var tillåtet med hund.
När vi checkade in klockan 15.04 fick vi reda på att den enda lediga tiden för vårat sällskap att bada var klockan 22 med tre småbarn… fast man inte kunde boka innan man hade checkat in.
Tjejen i receptionen hjälpte oss med detta och bokade in oss på en tidigare tid, väl där nere var vi 15 personer till att börja med i den lilla trånga poolen, det ena sällskapet hoppade och gjorde översvämning in till damernas omklädningsrum vilket gjorde att våra småbarn inte ens vågade bada. En stund senare kom ytterligare ett sällskap på 5 personer in, då gav vi upp och valde att gå där ifrån.

Några dagar innan vår vistelse fick vi ett samtal om att restaurangen skulle hålla stängt på nyårsafton, vi frågade då om det var ok att vi köpte med oss mat för att äta nere i lobbyn vilket vi fick ett ok till.
När vi väl satt och åt våran mat kom en i personalen fram till oss och sa att vi inte fick sitta där och äta medhavd mat…

Det enda positiva med vår vistelse var frukosten som var toppen!

Tack Sophie E
Rhode Javerud, Other på Scandic Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2024

Hej SophieeK5757XJ!
Tack för din tid att lämna ett omdöme. Jag skulle gärna vilja komma in kontakt med dig för att få ta mer del av er vistelse. Maila gärna till rhode.javerud@scandichotels.com
Ha det fint, på återseende!

Med vänlig hälsning!
Rhode Javerud

Omdömet skrevs 1 januari 2024

Rummen var helt okej.
Fick besked att restaurangen var stängd på nyår, men att den skulle vara öppen 1/1. 5 dagar innan vår ankomst blev vi kontaktade av hotellet där dom meddelade att restaurangen var stängd 31/12.
Vi ställde frågan om den 1/1, personalen kollade upp de och återkoppla med att den var öppen.
Vilket inte stämde.
Poolen fick man enbart boka 1 gång per dag i 45 minuter. Den var inte uppvärmd till 29 grader som det stod. Den var ganska kall.
Vi hade bokat relax 12.45 och fick veta att det skulle städas där då, så vi kom inte in med vårt rumkort, utan fick gå till receptionen och få hjälp.
Dom fick skjuta fram städningen pga att vi hade bokat.
Städning av lobyn var under all kritik, fullt med smulor och skräp på golvet från kvällen innan.

Vi har bokat 2 nätter, (alltså vi är kvar på hotellet) men vi överväger faktiskt att åka hem.

Varför jag ändå ger det en 2:a är pga frukosten, höll hög kvalitet och var helt underbar.
Resten av vår vistelse var under all kritik..

Tack Rebecka M
Rhode Javerud, Other på Scandic Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 3 januari 2024

Hej Rebecka!
Tack för ett trevlig samtal och för din återkoppling. Glad att jag fick ta del av er feedback och om er upplevelse hos oss. Vi hoppas att er nästa vistelse kommer bli bättre.
Vi ses, välkomna tillbaka!
Med vänlig hälsning Rhode

Omdömet skrevs 12 december 2023

allt kändes bra och harmoniskt och väldigt skönt att känna mer ledighet.
bra kundservice och väl mött.
kommer väldigt gärna tillbaka igen till hotellet.
hotellfrukosten i högt skick och väldigt gott var det

Datum för vistelsen: december 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack amandamalmberg
Rhode Javerud, Other på Scandic Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2023

Hej Amanda,

Stort tack för ditt fina omdöme om din vistelse hos oss! Det gör oss väldigt glada att du trivdes och vi hoppas att vi ses snart igen.
Jag ser till att dela med mig om detta till hela teamet!

Mvh,
Sanna, Team scandic star

Omdömet skrevs 4 november 2023 från mobil enhet

Varit här förut och denna vistelse var lite annorlunda. Nu beställde man maten i baren och det fanns ingen servicepersonal. Jo. Men enbart som dukade av. Maten helt ok. Vi åkte för barnens skull och dom älskar "hotellet med den blåa poolen" Så betyget blir ändå 5 av 5 med tanke på syftet med resan. Maten är god.

Men! Det bästa med hela hotellet är ELVIN i baren. Sådan noggrann och lugn bartender har jag aldrig träffat. Håll hårt I honom.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack myriz
Rhode Javerud, Other på Scandic Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2023

Kära myriz,

Så roligt att du och din familj väljer att komma tillbaka till oss! Vi tackar för er feedback angående vårt nya koncept i restaurangen. Jag för det vidare till personalansvarig och för självklart vidare er kommentar om Elvins service till både honom och ansvarig.

Vi hoppas vi ses snart igen!

Bästa Hälsningar,