Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
146 US$
Se erbjudande
Boka nu, betala på plats
Expedia.com
146 US$
Se erbjudande
Trip.com
136 US$
Se erbjudande
Priceline146 US$
Hotels.com146 US$
ScandicHotels.com143 US$
Visa alla 16 erbjudanden
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömen (978)
Filtrera omdömen
978 resultat
Medlemsbetyg
299
345
197
92
45
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
299
345
197
92
45
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
1520 av 978 omdömen
Omdömet skrevs 13 mars 2022

Datum för vistelsen: mars 2022
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Rhode Javerud, Other på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 25 mars 2022

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC eller dess samarbetspartners.
Omdömet skrevs 2 mars 2022

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Omdömet skrevs 2 mars 2022

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Omdömet skrevs 2 mars 2022

Datum för vistelsen: februari 2022
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av TripAdvisor LLC eller dess partner.
Omdömet skrevs 22 februari 2022 från mobil enhet

Finns mkt potential men nej, det räcker inte så långt. Jag bokade detta hotell pga att det var ett familjehotell och att det fanns en pool. Det var en tripp för mig och min 2,5 åriga dotter. Jag ringer receptionen innan ankomst mest för att kolla så poolen är okej. Inte förrän då får jag reda på att man måste boka vistelsetid i poolen och då enbart 45 min. Så det gör jag.

Tydligen måste jag förboka tid för frukost och även plats i resturangen. Visst, ibland är det fullt. Men qr-koden för bokningen fungerade inte. Ringer och frågar om jag kan hitta menyn nånstans. Nej, den fanns varken på rummet eller online. Och det var även fullt i resturangen, men de skulle försöka göra plats till oss om vi ville äta. Så då får jag efter badet klä på mig och min dotter för att gå ner och se vad som finns på menyn om vi nu ska äta eller inte.

Personalen i resturangen var underbemannade, de jobbade så fort de kunde. Jag väntade vid baren, och väntade för bordsplacering och fram och tillbaka och då var klockan 18.15. Om 1,5-2h kanske jag kunde få plats. Funkar ju inte riktigt med ett hungrigt barn.

I loungen fick vi helst inte sitta men kunde ta något enkelt med oss till rummet.

I receptionen var det lika lång väntetid för att betala en dryck så jag struntade i det. Ca 50 min senare trollade dom fram en korv och pommes till oss och vi fick gå upp på rummet.

Tid för frukostbokningen var nästan alla tider slut.

Efter frukosten ville vi boka poolen igen och det fanns lite tid strax innan utcheckning.

Fanns också ett uppehållsrum med trötta leksaker. Och hade även väldigt kallt på rummet.

Så. Mkt potential, jag gillar hotellet egentligen. Och all personal var trevlig och kämpade på så gott som kunde. Men vistelsen var faktiskt tyvärr en besvikelse, speciellt för ett så kallat familjehotell. Och om allt måste förbokas så måste det stå någonstans i bokningen, alla tider var ju slut! Kändes inte som en semester för mig, kändes mest bökigt alltihop.

Datum för vistelsen: februari 2022
Restyp: Reste med familjen
Tack 589lizetter
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i Tripadvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen