Omdömet skrevs 10 mars 2018

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
KarinK469, Chef på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Omdömet skrevs 21 februari 2018

Ett försenat omdöme, men här kommer det:

Stort konferenshotell med bra rum, fräsch relax/pool, bra gym, professionell reception och städpersonal samt gratis parkering. Är generellt nöjd med vistelsen dock måste restaurangen få lite ris. Vi åt två ggr och vid bägge tillfällen så hade serveringspersonalen stora problem. Vi kom lindrigt undan jämfört med ett flertal andra gäster där det missades att ta upp beställning, komma med nota, bli serverade fel mat, inte få någon dryck. Detta hoppas jag att man har bättre ordning på nu annars kan jag inte rekommendera att äta i restaurangen. Maten som serverades var dock god om än inte exeptionell.
Frukosten bra om än att jag upplevde att det blev lite rörigt med alla "stationer" den serverades på. Frukostpersonalen var snabba med avdukning och påfyllning och gjorde med andra ord ett bra jobb.

• Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Pragfantast
KarinK469, Chef på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2018

Stort tack för att du tagit dig tid att skriva om din upplevlese hos oss. Härligt att du fick ett proffsigt bemötande av både vår reception och städ medarbetare - jätte roligt att höra!
Jag beklagar att vi inte riktigt levde upp till era förväntningar i restaurangen, detta får vi jobba vidare med. Det gläder mig att frukosten var bra och att våra värdinnor gjorde ett bra jobb.
Hoppas att ni kommer tillbaka och kan ge oss en ny chans i restaurangen. Varmt välkommen !

Omdömet skrevs 9 februari 2018

Hotellet känns väldigt stort och nästan lite amerikanskt när man kommer in i foajén. Man når inte riktigt upp till min kravnivå när det gäller service och bemötande. Väntetider och även en lite opersonlig känsla gör sitt till. Frukosten var bra och bjöd på välfyllda fat trots att det var mycket folk på hotellet.

• Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Lennart L
KarinK469, Hotel Manager på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 14 februari 2018

Tack för att du tagit dig tid att skriva till oss. Tråkigt att vi inte levde upp till den servicenivå, du hade förväntat dig, detta får vi jobba vidare med. Gällande väntetider, så ibland när vi har många gäster, så kan det ta lite längre tid. Roligt att frukosten var till belåtenhet. Hoppas att du vil ge oss en ny chans,.Vamt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 31 januari 2018

Superfint och fräscht hotell med fantastiskt personal. Stort plus för den fina relaxavdelningen med pool som barnen älskar! En härlig frukostbuffé som har allt man kan önska sig, man kunde till och med göra egna våfflor.

• Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Tack sandrasF1033OS
KarinK469, Chef på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 8 februari 2018

Tack för denna fantastiska återkoppling! Vi blir superglada, när våra gäster trivs och har det bra hos oss! Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 8 januari 2018

Jättenöjd! Det var bra service och närhet till det vi behövde. Ett stort plus är den nya relaxavdelningen med bastu där man har bra utsikt när barnen badar. Det fanns något för alla. Alla var nöjd vuxna som barn.

• Bodde här: december 2017, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack annakarinb2018
KarinK469, Hotel Manager på Scandic Hotel Star Lund, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2018

Hej och tack för din positiva feedback!
Vi blir jätte glada när våra gäster trivs hos oss, härligt att hela familjen hade det bra, hoppas att ni snart kommer tillbaka, varmt välkommen åter!