Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Kostnadsfri avbokning till den 23-02-18
Boka nu, betala på plats
Agoda.com
Official Hotel132 US$
ZenHotels.com136 US$
Omdömet skrevs 14 oktober 2022

Litet hotell nära stationen. Sov som en kratta och fick gå därifrån hungrig trots att jag betalt för frukost. Obekväm säng, störande fläktljud i rummet som inte gick att stänga av, det enda som var bra var städningen (superrent) och ett jättefint badrum. Frukosten var som från 1983 och lämnade en hel del att önska. Färdigbredda smörgåsar med smör och ost var det som erbjöds, här fick man inte välja. Inga mjölfria produkter eller allergivänlig kost. En sorts musli, inga flingor, frön eller andra tillbehör. Tevattnet var slut och det fanns knappt någon frukt. Jag gick tvärs över gatan och köpte egen frukost. Kommer inte bo här igen.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Ida A
Omdömet skrevs 13 september 2022 från mobil enhet

Hotellet har sett sina bästa dagar. Utdaterat rum, som säkert var fint 1997. Men nu kändes allt omodernt, halvtrasigt och gammalt.

Tråkig frukost med färdiga ostmackor, det var egentligen ok, men inte om man tror att man ska få hotellfrukost.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack malinp1974
Omdömet skrevs 24 augusti 2022 från mobil enhet

Vi har bokat ett jättefint och stort rum. Rummet var verkligen bra. Dock så saknas flera saker. Bland annat en vev där man skall kunna justera som sängs hårdhet. Finns en bra beskrivning om hur man kan göra detta men veven finns inte. Det finns inte Ac och det var fruktansvärt varmt. Dom hade ställt in en fläkt som väsnades. Inte mycket till sömn. När vi kom ner till frukosten så fanns det inga platser.De flesta platser bestod av ej avdukdade bord. Så vi fick själva duka av ett bord. Mer förvånande blev vi över utbudet av frukost. Har aldrig någon gång i mitt liv sett eller upplevts något sämre. Frukosten bestod av några torra färdiga frallor. Torra och trista och utan skinks och med helt smaklös ost. Fans lite juice. Yoghurten fick du ta i ett glas med kass och trist müsli. Stackars alla allergiska dom hade fått vända i dörren. Underbemannade och irriterade personal. Vi skall vara här i två nätter. Nästa morgon blir att gå ut och leta upp frukost på egen hand. Funderar på om vi skall avboka andra natten och hitta ett annat rum på ett annat hotell. Personalen/ Hotellet verkar dessutom dessutom helt ointresserad av kritikerna. Vi kommer aldrig komma tillbaka.

Rumstips: Åk inte hit Ta ett annat hotell
Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack ZanteKjell
Omdömet skrevs 25 juli 2022 från mobil enhet

Valde att stanna en natt i lund på min jobbresa. Jag kommer ej välja detta hotell igen. Blev inte väl bemött av personalen utan mer till besvär att jag kom eller frågade saker. Blev idiotförklarad när jag frågade efter en tallrik till yoghurten. Men vi har glas, hur skulle jag kunna veta det???? Utbudet var inte stort på frukost bara en fralla, hade önskat mer alternativ. Och servera yoghurt i vanlig djup tallrik istället för ett litet dricksglas.
Bokade även parkering som var väldigt dyr.

Nej bättre service och glada miner till gästerna och ta ett omtag om frukosten.

Rumstips: Köp ej parkering genom hotellet, köp inte till frukost.
Datum för vistelsen: juli 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack AJGoteborg
Omdömet skrevs 25 juni 2022 från mobil enhet

Helt okej hotell men det är verkligen inget speciellt. Bra om du bara behöver en plats att sova på men inte mycket mer. Frukosten är liten, inte mycket att hurra för. Rummet är alldagligt. Inte jätterent, lite dammigt på vissa ställen men det funkar. Sängen hård och obekväm med pyttesmå kuddar.

Kort och gott kan man väl säga att för typ en jobbresa skulle det väl funka men om man är på semester eller vill lyxa till det lite så är det inget att ha.

Rumstips: Går att checka in själv om man skulle vilja, kan vara bra i dessa tider!
Datum för vistelsen: juni 2022
Tack Nathalie_An_St