Omdömet skrevs 24 juli 2018 från mobil enhet

Jättevarmt på rummet fönstret går endast att öppna 2 dm. Frukosten ok med tråkig lokal. Ett mycket slitet hotell med bang o Olofsson tv med helrandig bild. Hemska sängar och kudddarna ännu värre. Kan man köpa stjärnor ? Lägret är superbra .ära till allt.

Tack littlekeo
Hotel_Lundia, Receptionschef på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2018

Tack för din feedback och beklagar att vistelsen inte blev som tänkt.
Vi har ingen luftkonditionering och värmeböljan har varit väldigt tuff för oss alla. Jag är intresserad av att veta vilket rum du har bott på, så kan jag följa upp allt som har blivit fel. Skulle även vilja veta om du har haft kontakt med receptionen, ifall vi hade kunnat erbjuda ett annat rum för dig. Du är mer än välkommen att maila mig direkt på siret.sulu@lundia.se.

Önskar dig en fin sommar!

Omdömet skrevs 22 juli 2018

Kanonläge. Vi bodde en natt i ett superior-rum på 3:e väningen. Det var ett mycket trevligt o nyrenoverat rum. Frukosten helt OK. Garage finns under hotellet (mot avgift) vilket är mycket praktiskt. Trevlig personal.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack StorclaesLink_ping

Hej och stort tack för fina ord, det uppskattar vi mycket!
Önskar dig en fin sommar!

Omdömet skrevs 19 juli 2018

Hotell Lundia ligger nära till allt man kan tänkas vilja se och göra i Lund. Hotellet erbjuder garageparkering (mot avgift) under fastigheten, vilket var smidigt för oss som nätterna innan bott i Göteborg och haft en del problem med att hitta parkeringsplatser.

Vi blev väl kanske något besvikna på rummet och dess standard, men å andra sidan spenderade vi inte särskilt mycket tid där heller. Frukosten var bra men lokalen drog ner den upplevelsen rejält.

Mycket bra service och bemötande när vi valde att stanna en natt till istället för att åka vidare som först planerat. Bokade via SecretEscapes och i priset ingick då en trerätters middag på Grand Hotel som var helt sagolik.

• Bodde här: juli 2018, reste som ett par
Tack Fanny S

Hej Fanny och tack för din feedback!
Beklagar att ni inte blev helt nöjda med rummet och frukostsalen. Vi renoverar vårt hotell kontinuerligt och har inte hunnit med alla rum än. Hoppas att trots det ni hade det trevligt hos oss!
Önskar er en fin sommar!

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Saknar ventilation , måste ha fönstret öppet för att få nån luft över huvudtaget. Hotellet är centralt och såklart med fönstret öppet en fredagkväll så blir det inte kul. Frukosten var bra. Trevlig personal och mycket bra att man kan kan cyklar gratis i receptionen men man bör boka innan eftersom de bara har några cyklar.

Tack CarlTomas123

Hej CarlTomas och tack för din feedback, det uppskattar vi. Hotellet har fungerande ventilation men ingen luftkonditionering, beklagar att det blev så varmt på rummet. Vad trevligt att du tyckte om vår frukost och personalen. Önskar dig en fin sommar!

Omdömet skrevs 15 juli 2018 från mobil enhet

Läget och frukosten var den bästa med Lundia. Och tillgång till parkering i huset (också nära till tåget om man kommer den vägen). När det gäller rummet fick vi nog vad vi betalade för, det var ganska litet men i mycket bra skick (311). En mkt skramlig toadörr gör att jag tipsar andra om att undvika det rummet, och på morgonen hörde vi grannen duscha rätt länge. Och missa inte frukosten - toppklass.

Tack Helage

Hej Helage och tack för din feedback! Vår skickliga vaktmästare kommer att se över toadörren och hoppas att den inte störde för mycket. Önskar er en fin dag!