Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

+Bra frukost
+Okej pris
+Bra lägw

- Dåligt bemötande när vi kom dit.
- Drog dubbel parkering som vi fick påpeka senare. 145kr/dygn.
- 4-stjärnigt med 26 tum tjock tv?
- 25 grader på rummet utan AC.
- Handfatet läckte på golvet.

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Marcus M
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2018

Hej Marcus och tack för din recension om än att jag beklagar att vi inte helt levt upp till era förväntningar.
Jag tar gärna emot ytterligare feedback och du är välkommen att kontakta mig direkt på christian.weste@lundia.se

Omdömet skrevs 6 juni 2018

Mycket centralt beläget hotell nära centralstationen. Trevlig och hjälpsam personal och god frukost. Rummet kändes rätt slitet och bedagat, även om de hade någon form av designinredning. Hittade en silverfisk i badrummet.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack PatrikSW

Hej Patrik och stort tack för din recension.

Är nyfiken på att få veta vilket rum du har bott på så vi kan följa upp noggrant.

Vi renoverar vårt hotell kontinuerligt, senast tidigare i år på två av våningarna och du är mer än välkommen att återkomma till mig direkt
christian.weste@Lundia.se så hjälper jag dig gärna vidare.

Omdömet skrevs 23 maj 2018

Jag åkte i jobbet, så hotellet eller rummet var inte bokat av mig. Håller med de senaste recensenterna i att rummen är lite slitna. Städningen var sådär. Litet rum men det var väl bokat så. I pärmen på rummet stod att man kunde få en morgonrock om det inte fanns på rummet, men de var slut. Varför överhuvudtaget skriva om det? Frukosten var säkert bra men den provade jag inte.
Trevlig personal inklusive "praktikanten"! Bra läge.

• Bodde här: maj 2018, reste i arbetet
Tack Liselott A
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2018

Hej Liselott och tack för din recension!
Tar tacksamt emot ytterligare feedback kring vilket rum du bott på, underlättar vår kvalitetsuppföljning. Beklagar att det inte fanns fler morgonrockar att tillgå, normalt finns det ett extra lager i receptionen. Även detta kommer jag såklart följa upp på.
Vi har många olika rumstyper och vi renoverar hotellet i etapper, nyligen blev rum klara på vån 1 och 2 mot Knut den stores torg till.

Du är mer än välkommen att kontakta oss direkt vid nästa besök i Lund, vi kan alltid bättre hjälpa till att hitta det rätta rummet för dig något som är svårare för en resebyrå eller via en tredjepartskanal på nätet.

Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Skön och trevlig stämning, Mkt tillmötesgående personal! Bra utbud av allt du kan önska för 155kr, varmt som kallt. Very good value for your bucks! Ligger bra till nära jv-stationen och centrum. Kom med natt-tåget och hängde på låset...!

Bodde här: maj 2018, reste ensam
Tack sanpallus
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 20 maj 2018

Stort tack för denna trevliga recension och välkommen åter vid ett annat tillfälle!
Christian

Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Ser man till läge är hotell Lundia perfekt, nära flygbussar, tågstation och alla affärer. Själva hotellet kommer upp till medelnivå, inte högre. Bemötande och servicekänsla från personalen är mycket bra.
Men, rummet ger ett slitet intryck, golvet har matt yta och många fläckar. Även om rummet är rent ger textilier och golv ett inte helt fräscht intryck. Överkast på sängen borde tvättas, eller bytas ut. Frukosten är väldigt basic och man får trängas lite för att hämta från buffédisken.
Jag kommer att välja Elite eller Radisson nästa gång. Båda hotellen i Lund ger en lyxigare känsla för samma helgpris.

Bodde här: november 2017, reste ensam
Tack Nina L
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2017

Hej Nina

Tack för recensionen om än att vi inte levde upp till dina förväntningar. Ser också att vi varit slarviga i vår kvalitet med rummen, något vi arbetar kontinuerligt med.
Tråkigt att höra om frukosten som många andra gäster ger mest lovord om och som vi flera gånger om året justerar tack vare gästernas feedback.

Skulle du trots allt kunna tänka dig att komma till oss igen är du varmt välkommen att kontakta mig direkt på christian.weste@lundia.se så hjälper jag gärna till.