Omdömet skrevs 10 april 2017

Skön säng, god frukost, bra service. Hotellet ligger centralt med många pubar direkt i närheten. Öppnar man fönstret så hör man de intoxinerade roa sig högljutt.
Rummet vi fick saknade ac och var varmt så vi valde öppnade fönstret.
Vi bodde på våning tre, kanske är de andra rummen som ligger längre upp tystare.

Tack TestLabRabbit
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 4 maj 2017

Hej

Tack för att ni tagit er tiden att skriva ett omdöme. Tveka inte att kontakta vår receptionspersonal under tiden hos oss, vi hjälper gärna till med eventuella frågor eller problem som kan uppstå.

Omdömet skrevs 10 april 2017

Det var lätt att hitta till hotell Lundia då man kom med tåg till Lund. Det ligger helt i centrum och det är nära till allt. I samma kvarter finns ett bageri, ett apotek och ett Seven eleven om man behöver köpa något till rummet. Rummet jag fick var rymligt, tyst, soligt och hade en stor dubbelsäng fast det var bokat för en person. Där fanns kylskåp med minibar, badrummet var stort och lite gammaldags men snyggt. Frukosten var standard, och för den som inte hann eller ville äta i frukostrummet fanns gratis kaffe i entrén och en skål med croissanter. När jag anlände gick dricksvattnet inte att dricka men personalen försedde mig med vatten på flaska. Rekommenderar varmt detta hotell. Incheckning och utcheckning gick snabbt och bemötandet var vänligt.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack N L

Hej

Stort tack för ett trevligt omdöme och varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 13 mars 2017 från mobil enhet

god frukost gott kaffe god frukt gott bröd restaurat öppen i veckorna på kvällen. trevlig personal hjälpsam, service inriktad
bra läge bra rumsstandard fint med minikafebar i koridoren o minibar på rummet

Restyp: Reste ensam
Tack Trajanus S
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Hej och tack för en trevlig recension om vistelsen hos oss.

Välkommen åter vid nästa besök i Lund.

Hotellchef

Omdömet skrevs 4 mars 2017

Prisvärt hotell med stilren inredning beläget centralt i Lund, nära stationen och Domkyrkan. Arne Jacobsen-lampor, Bengt Lindström-målningar, Jetsonfåtöljer och Le Corbusiersoffor är kul om man gillar sånt. Bra frukost! Skulle gärna bo där igen.

Tack TuttiFruttidimare

Hej och tack för ett trevligt omdöme och detaljkänslan!
Varmt välkommen vid nästa besök i Lund.

Hotellchef

Omdömet skrevs 21 februari 2017 från mobil enhet

Detta hotell är helt ok att bo på. Hade ett singelrum som var ganska rymligt. Hotellet ligger nära centralen och centrum. Frukost serverade de inte utan vi fick gå till Grand Hotel på morgonen. Om detta bara var tillfälligt vet jag inte men frukosten på Grand Hotell var otroligt fin.

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste i arbetet
Tack Familjebry
Hotel_Lundia, Hotelldirektör på Hotel Lundia, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Hej och tack för recensionen!

Det stämmer att vi under sportlovet under enstaka dagar erbjudit våra gäster att äta frukost på vårt systerhotell Grand Hotel, av många uppskattat som en liten överraskning. Anledningen därtill är att vi under sportlovet passat på att slipa och behandla bland annat golvet i vår restauranglokal.

Varmt välkommen åter vid ett annat tillfälle.