Kostnadsfri avbokning till den 21-07-02
Boka nu, betala på plats
Orbitz.com
Travelocity
Priceline116 US$
eDreams

Rent å fräscht , superfrukost Recomerderas
Nära tåg och centrum
Mysigt rum städning och bäddning varje dag
Har bara positivt och säga om villan
Lätt att boka och få kontakt med personal som är väldigt
trevliga

Tack jerrysH1113GN
Omdömet skrevs 18 maj 2021

Mysigt litet hotell med familjär känsla. Lugnt område (åtminstone i covidtider). Trevligt bemötande per telefon då jag glömt dörrkod. Lite varmt och instängt i rummet ffa senare på natten. Fläkten störde maken och fick stängas av. Provade m öppet fönster under natten istället, ok. Kommer gärna åter.

Tack ceciliaaandersson6
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Mysiga och fräscha rum, svala och mörka, mitt i Lund. Frukosten är modell 1A, missa inte att be om äggröra och bacon! Det är lätt att boka och ägarna är trevliga och service-minded. Ett mycket prisvärt hotell.

Tack MagnusO55
Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt hemtrevligt o fräscht rum med skön säng och fint badrum. Frukosten var helt fantastisk och serverad på ett mycket trevligt sätt. Kan absolut rekommenderas om man har tröttnat på de stora opersonliga hotellkedjorna!

Restyp: Reste i arbetet
Tack Fredrik P
Omdömet skrevs 21 april 2021

Jättefint boende, jag hade ett vackert tyst rum, bra beskrivning för självincheckning. Det var rent och fint och personal och ägarna var tillmötesgående och trevlig. Frukosten var väldigt god.
Jag kan varmt rekommendera detta boende.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack X4683BValexandras