SPARA 5 US$
Boka nu, betala på plats
Priceline
eDreams118 US$
Omdömet skrevs 10 maj 2021

Mysiga och fräscha rum, svala och mörka, mitt i Lund. Frukosten är modell 1A, missa inte att be om äggröra och bacon! Det är lätt att boka och ägarna är trevliga och service-minded. Ett mycket prisvärt hotell.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack MagnusO55
Omdömet skrevs 8 maj 2021 från mobil enhet

Väldigt hemtrevligt o fräscht rum med skön säng och fint badrum. Frukosten var helt fantastisk och serverad på ett mycket trevligt sätt. Kan absolut rekommenderas om man har tröttnat på de stora opersonliga hotellkedjorna!

Datum för vistelsen: maj 2021
Restyp: Reste i arbetet
Tack Fredrik P
Omdömet skrevs 21 april 2021

Jättefint boende, jag hade ett vackert tyst rum, bra beskrivning för självincheckning. Det var rent och fint och personal och ägarna var tillmötesgående och trevlig. Frukosten var väldigt god.
Jag kan varmt rekommendera detta boende.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack X4683BValexandras
Omdömet skrevs 10 april 2021

Vi bokade först ett ekonomirum med uppgiften på Booking.com att det ingick tv. När vi sedan fick bekräftelse från hotellet kom uppgiften att det saknades tv. I kontakt med ägarna fick vi veta att de hade försökt ändra den uppgiften men att det var fel. De erbjöd br aalternativ och vi valde att uppgrade till ett deluxe-rum. Bra standard på rummet och frukosten. Allting funkade mycket bra!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Maguroyama
Omdömet skrevs 22 februari 2021

Mycket härligt rum med hög kvalitet, väldigt skön säng och stort rymligt badrum. Enkelt smidigt boka och checka in, trevlig frukost med hemkänsla, bra läge lugnt men ändå centralt. Här kommer vi bo igen!

Rumstips: Vi hade ett premium rum- mkt bra.
Datum för vistelsen: februari 2021
Tack susmay65