TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Omdömet skrevs 11 december 2019 från mobil enhet

Allt var trevligt och ombonat..
Som vanligt..men det var för varmt i
Rummet..eftersom vi hade ett rum i
Markplan så kunde ( ville) inte öppna
Fönstret..
Jag/ vi pratar väldigt varmt om
Milla villa..kommer gärna tillbaks
Ingegerd skoog

1  Tack ingegerds2018
Omdömet skrevs 10 december 2019

Blev mycket positivt överraskad av detta prisvärda hotell. Fräscht och modernt rum, perfekt läge bakom Lund C. Vi trodde inte att det ingick frukost så det gjorde intrycket ännu mer positivt. Reception saknas med det gör absolut ingenting, vi fick tydliga instruktioner innan ankomst. Familjärt och mysigt ställe!

1  Tack martinal147
Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell med god standard i fräscht skick. Familjär stämning. Ingen parkering fanns men det gick att hitta plats på gatan. Utan att det alls var hotellets ansvar var gatuparkeringen märklig. Att betala med appen skulle ha blivit dyrare än att betala med kort i automaten oc båda dessa sätt var dyrare än vad som angavs på skylten! Ytterst märkligt och risk för överraskande P-böter om man anländer en söndag och tror att det är gratis efter att ha läst skylten! Automaten såväl som appen tog betalt även för söndagen, appen som sagt dyrare än automaten! Någon bör kolla upp detta.

Tack Per G
Omdömet skrevs 2 december 2019

Jättetrevligt familjärt hotell. Rent, snyggt, fräscht. Vi bodde i källarvåningen med fönster i knappt markplan. Det kändes helt okej, men lite instängt. Inget som hindrar mig att gärna bo där igen.
Sköna sängar.
Bra frukost och väldigt trevligt med servicevänlig personal som brassar äggröra på spisen i rummet där frukostbuffén finns.
Nära in till Lunds centrum och centralstation.

Tack GunnarE119
Omdömet skrevs 5 november 2019

Vi är mycket nöjda med Millas Villa - rummet, frukosten och det perfekta läget nära Lunds tågstation. Det var bara några minuters promenad från stationsbyggnad/övergång till sidan där Millas Villa finns.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Anna L