TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 3 december 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell med god standard i fräscht skick. Familjär stämning. Ingen parkering fanns men det gick att hitta plats på gatan. Utan att det alls var hotellets ansvar var gatuparkeringen märklig. Att betala med appen skulle ha blivit dyrare än att betala med kort i automaten oc båda dessa sätt var dyrare än vad som angavs på skylten! Ytterst märkligt och risk för överraskande P-böter om man anländer en söndag och tror att det är gratis efter att ha läst skylten! Automaten såväl som appen tog betalt även för söndagen, appen som sagt dyrare än automaten! Någon bör kolla upp detta.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Per G
Omdömet skrevs 2 december 2019

Jättetrevligt familjärt hotell. Rent, snyggt, fräscht. Vi bodde i källarvåningen med fönster i knappt markplan. Det kändes helt okej, men lite instängt. Inget som hindrar mig att gärna bo där igen.
Sköna sängar.
Bra frukost och väldigt trevligt med servicevänlig personal som brassar äggröra på spisen i rummet där frukostbuffén finns.
Nära in till Lunds centrum och centralstation.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack GunnarE119
Omdömet skrevs 5 november 2019

Vi är mycket nöjda med Millas Villa - rummet, frukosten och det perfekta läget nära Lunds tågstation. Det var bara några minuters promenad från stationsbyggnad/övergång till sidan där Millas Villa finns.

Tack Anna L
Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Perfekt ställe om man vill komma ifrån de stora kedjorna. Fint rum och alldeles lagom mycket att välja på till frukost.
Dock saknar jag alltid gym när jag är på mindre ställen, ett litet hotell som skulle investera i ett löpband och lite vikter skulle få toppbetyg av mig.
Gillar charmen med små hotell.

Rumstips: Hade rum på voning 3, längst ner var det väldigt bra insyn i rummen, glad ajg inte bodde där.
Tack Lena S
Omdömet skrevs 23 oktober 2019

Trädgårdsstudion var perfekt för mig som reste ensam. Ett eget litet hus med alla bekvämligheter. Rent, snyggt och genomtänkt. Ett extra plus för varmt och härligt badrumsgolv. Mycket positivt med välkomstinformation tidigt både via mail och sms. Praktiskt att checka in och ut själv. Mycket god frukost serverades i MillasVilla, i en väldigt vacker miljö. Mycket trevlig och välkomnande personal samt ägare! Kommer definitivt boka här igen!

Tack Lundfan