Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline115 US$
Expedia.com118 US$
Official Hotel115 US$
Travelocity118 US$
FindHotel106 US$
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Ett hotell där bäst före har passerat. Allt okej men utan att glänsa. Stort plus till det mycket centrala läget. Parkering för bilen gick att hitta alldeles runt hörnet. Överkomligt pris som kanske matchade standarden.

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack 512andersk

Hej

Tusen tack för ert omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!! Det glädjer oss att ni uppskattar vårt centrala läge. Vi håller självklart inte med dig om att bäst före datumet har passerat, tvärtom renoverar vi och förbättrar hotellstandarden varje år. Just nu t ex, efter pandemin som varit den tuffaste tiden för hotellbranschen någonsin, så har vi påbörjat målning av 10 hotellrum.

Omdömet skrevs 17 maj 2020 från mobil enhet

Vi bodde i rum 307 (dubbelrum superior) som låg på översta våningen. Stort o mysigt rum med takbjälkar och med både sovrums- och vardagsrumsdel.
Frukosten var jättegod och av bra kvalitet med mycket gott kaffe.
Vi rekommenderar att ni parkerar på Parkskolan, INTE på Färgaren som är mkt dyrare.

Datum för vistelsen: maj 2020
Tack Elise A

Hej

Tusen tack för ert fina omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!! Vi erbjuder numera prisvärda parkeringsplatser i Färgaren.

Omdömet skrevs 12 februari 2020

Kan verkligen rekommendera Hotel Concordia. Jag trivdes bra där! Fin takterass där man kan sitta och chilla och läsa eller bara umgås. Fantastiskt bra att kunna låna cykel så att man kan ta sig runt i Lund!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Excursion45335401123

Hej

Tusen tack för ert fina omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!! Det glädjer oss att ni tyckte om hotellets mysiga takterrass.

Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Läget är centralt med endast 10min vandring från Centralstationen i Lund.
Trevlig vandring dit förresten. Trevliga miljöer ser man under denna vandring.

Miljön i hotellet är allt annat än standard o då menar vi på ett positivt sätt.
Lobbyn är placerad där en innergård tidigare fanns som nu är ett atrium.
Det är trevligt

Vårt rum var också det trevligt med riktiga växter i rummet.
Trevligt möblering gav ett hemtrevligt intryck. Avspänt

Frukosten var normal varken plus eller minus. Men helt ok.
Våfflor är alltid plus poäng o denna frukost var inget undantag.

Rekomendabelt hotell som vi kommer att bo på fler gånger helt säkert.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack Hassegamma

Hej

Tusen tack för ert fina omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!! Tack för att ni nämner att vi har riktiga växter på rummet, detta kostar extra för oss men är värt varenda krona. Så mysigt med levande växter, tycker vi också.

Varmt välkommen tillbaka!

Omdömet skrevs 18 december 2019 från mobil enhet

Centralt men väldigt lungt.
Trevligt bemötande och bra frukost.
Rummet lite slitet. Och badrummet väldigt minimalt men på det stora hela mycket prisvärt och charmigt. Återkommer gärna för en natt men 2 nätter blir nog lite trångt.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack 554lennarta

Hej

Tusen tack för ert fina omdöme, det glädjer oss!

Varmt välkommen tillbaka!