Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Tripadvisor218 US$
Official Hotel
Priceline219 US$
Omdömet skrevs 14 september 2022 från mobil enhet

Anrik och vacker miljö. Otroligt trevlig och serviceminded personal och ett extra plus till personalen i baren/loungen. Fantastiskt goda o välgjorda drinkar med kanonservice. Kan bara rekommenderas att boka in sig här eller bara besöka för en drink i skön miljö.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack travelinggentleman1
Omdömet skrevs 28 augusti 2022 från mobil enhet

Ett fint, mysigt och charmigt hotell! Vi upplevde oss dock nonchalant och otrevligt bemötta när vi åt och några i personalen verkade inte gilla sina jobb. Det var lång väntetid på maten som varierade i kvalité. Till slut sa vi ifrån och då blev vi kompenserade med kaffe och efterrätt, vilket räddade upp situationen så att vi gick därifrån tämligen nöjda.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack peppemh
Omdömet skrevs 5 januari 2022 från mobil enhet

Inte värt pengarna men ändå vill man testa en natt på anrika Grand. Rummen skiljer sig en hel del. Har ni tur får ni ett fint rum.

Frukosten(söndagmorgon) var grandios med omelett och våfflor.

Middagen motsvarade inte alls de högt ställa förväntningarna.

Datum för vistelsen: december 2021
Tack TLamberg
Omdömet skrevs 3 oktober 2021

Fått presentkort på frukost och med tanke på vad den kostar var förväntningarna höga, men blev verkligen besviken. Frukost OK men inget speciellt. Ingen frukt och kallt kaffe. Fick nästan hämta servicepersonal för att få bort disk och få varmt kaffe. Slutligen fick vi betala mellanskillnad för sedan vårt presentkort hade köpts hade frukosten blivit dyrare. Riktigt dåligt. Och mer eller mindre kaos när det skulle betalas. Finner ingen anledning att återkomma.

Datum för vistelsen: oktober 2021
1  Tack rigmorlindgren
Omdömet skrevs 11 september 2021 från mobil enhet

Fullt inne på Grand så vi satte oss på uteserveringen som heter Ingrid vid 20-tiden på kvällen. Tvingades beställa genom en app, och fick vänta en halvtimme på en drink och två glassar. Glassen var sämre än McDonalds, smaklös och serverad i engångsbägare. En kopp te gick inte att beställa, fanns endast kaffe. Gällande rött vin fanns endast Sangiovese som serverades i ett minimalt, totalt ocharmigt glas. Skärpning Grand! Helt orimligt att kvaliteten på uteserveringen är så pass dålig att man kunde befunnit sig på vilken sylta som helst.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack rasros