Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
richardswanmark
Varberg, Sverige

Ett trevligt hotell

Omdöme om Motel L Lund
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 nov. 2023
Ett nybyggt och trevligt hotell med många bekvämligheter som skybar, gym och bra frukost, ett mycket bra läge med närhet till många av alla de stora företag som finns i Lund, ett mycket prisvärt hotell som jag verkligen kan rekommendera!
Datum för vistelsen: november 2023
Resetyp: Reste i arbetet
4,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
4,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Motel L, Guest Services / Front OfficeMotel L Lund, svarade på det här omdömet
Svarade 22 nov. 2023
Hej Richard,

Tack för att du valde oss och tack för denna feedback som hjälper oss i vårt arbete framåt. Vi är väldigt glada att du gav oss topp-poäng och att ni har haft det bra hos oss! Jag ska se till att dela dina fina ord med vår underbara personal.
Hoppas vi får se dig hos oss snart igen, välkommen tillbaka!

Motel-L Lund
2.3 km från Motel L Lund
4.8 km från Motel L Lund
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 12 november 2023

Mycket trevlig motell, man får mycket för det man betalar.
Personalen var toppen! Rummen rena och moderna. Frukost med mindre krimskrams men istället koncentrerad på detaljerna så som: varmt bröd i limpa, vispad smör, eggen kokta korrekt, värmt mjölk till kaffet mm.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack gurramastalli
Omdömet skrevs 16 oktober 2023

Bra hotell med utmärkt frukost. Trevlig personal vid ankomst. Rummet var rent och fräscht. Nära universitetscampus LTH. Lätt att nå från Stationen. Inte så nära centrum från Lund men med spårvagn tar det inte mycket tid.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack patrickvanhees
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2023

Hej Patrick,

Tack så mycket för att du valde att bo hos oss och tack för att du tog dig tiden att betygsätta hotellet online. Vi uppskattar det verkligen!

Vi är så glada att du har bott hos oss och att du har haft en bra vistelse här hos oss.

Vi ser fram emot att få välkomna dig tillbaka igen!

Omdömet skrevs 11 oktober 2023

Finns det mesta man behöver. Det finns ett trevligt gym och takbar med härlig utsikt. Enkelt att ta spårvagn till stan alternativt låna en cykel. Saknade dock äggröra och bacon på frukosten. Annars var frukosten ok.

Datum för vistelsen: oktober 2023
Tack carinaaronsson
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2023

Hej Carina,

Vad roligt att du har trivts bra hos oss och härligt att du har testat på våra faciliteter.

Ser fram emot att välkomna dig hit igen.

Omdömet skrevs 21 september 2023

Ligger bra med närhet till spårvagn. Rent o snyggt.
Skybaren är perfekt belägen med utsikt bort emot Öresundsbron!
God mat o dryck, räkmackan var ju kanongod. Skulle kunna utöka frukostbuffén lite mera!

Datum för vistelsen: september 2023
Tack andersnicklasson
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 september 2023

Hej Anders,

Vi strävar alltid efter att våra gäster ska trivas hos oss från att de stiger in i lobbyn på hotellet. Därför är det speciellt roligt att läsa ditt positiva omdöme. Jag kommer självklart dela med mig av det till mina kollegor.

Vi se fram emot att välkomna dig hit igen.

Omdömet skrevs 21 augusti 2023

Inget att klaga på förutom priset. Väl genomtänkt concept. Trevlig personal. Fint rum. Bra TV med streamingmöjlighet. Fint badrum. Saknade garderob. Fanns dock möjlighet att hänga jackor på väggen. Kyl saknades

Datum för vistelsen: augusti 2023
  • Restyp: Reste ensam