Agoda.com
Travelocity80 US$
Priceline90 US$
Omdömet skrevs 17 oktober 2022

Nu har jag bott på det här hotellet flera nätter varje vecka och jag tycker att det fungerar bra. Trevlig personal, bra rum och generös lobby. Möjligen saknas vattenkokare på rummet. Utsikten från skybaren är fantastisk.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack sofiamalmberg123
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2022

Hej Sofia!
Vad roligt att höra att du trivs med din vistelse hos oss! Jag ska absolut dela med mig av din kommentar till vårt team. Vi har kokat vatten samt kaffe nere i receptionen dygnet runt för våra gäster där det är fritt fram att ta så mycket kaffe/te/tevatten man önskar.
Jag hoppas att du får en fin helg och varmt välkommen tillbaka!

Med vänliga hälsningar,
Receptionen, Motel L Lund

Omdömet skrevs 29 augusti 2022

Passade mitt ändamål med resan
Saknade sill till ägget men ingen stor sak
Smakfullt framdukad frukost
Stort plus med gratis kaffe i lobby
Skön säng från Carpe diem
Kan absolut tänka mig
komma åter
Trevligt med hundbaren för de fyrfota vännerna
Tar troligen med mig mina nästa gång ;)

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack chowchow03
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2022

Hej,

Tack för att du tog dig tiden att skriva en recension till oss,

Vi blir glada av att läsa att du har haft en trevlig vistelse hos oss,

Ni är varmt välkomna tillbaka och hunden med då såklart

Vänliga Hälsningar
Matilda

Omdömet skrevs 20 juli 2022

Motellet ligger lite utanför men
Med spårvagn tog man sig smidigt till centrum. Standarden annars bra. Dock var städningen lite bristfällig. Frukosten var lite begränsad. Inga varmrätter och sen fyllde man inte på så snabbt. Kaffet tog slut flera gånger och många var irriterade på detta.

Tack mattiask264
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2022

Hej,

Tack för att du delar med dig av din synpunkter, det hjälper oss att bli ännu bättre.
Beklagar verkligen att frukosten inte nådde era förväntningar, så vill vi inte ha det. Vi uppskattar att du delar med dig och kommer ta detta vidare med berörd avdelning.
Vi hoppas att du ger oss en ny chans och önskar dig välkommen åter.

Med Vänliga Hälsningar
Johanna

Omdömet skrevs 16 juli 2022

Nytt och fräscht hotell med fina rum. Känns lite lyxigare på rummen med belysningen och i badrummet med bra städning.Mysig skybar och trevlig personal. Ligger lite i utkanten av Lund men väl värt att boka!

Tack nettanfalk
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2022

Hej Nettanfalk
Tack för att du har tagit din tid till att utvärdera din vistelse.Vi blir alltid lika glada när våra gäster trivs hos oss,
Vi hoppas att vi kommer att ha nöjet att välkomna dig tillbaka snart.
Med Vänliga Hälsningar

Omdömet skrevs 11 juli 2022

Nytt fräscht hotell med fantastisk utsikt. Rummen var små, så kanske inte lämpade för längre vistelse med mycket bagage men för en övernattning eller två var det perfekt. Frukosten var sparsam, utan något "varmt" som äggröra eller acon, men det som fanns var väldigt gott.

Tack sannalennebo
Motel L, Guest Services / Front Office på Motel L Lund, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2022

Tack för att du valde att bo hos oss och att du tog dig tid att skriva om din vistelse. Det är våra yteffektiva rum som möjliggör att vi kan hålla låga priser, men självklart vill vi att alla våra gäster ska trivas och sova gott. Frukosten är ju så viktig för våra gäster och därför också för oss, vi uppskattar att vi får ta del av dina synpunkter.
Vi hoppas att du ger oss en chans att ge dig ett ännu bättre intryck nästa gång.