Priceline
Travelocity154 US$
ZenHotels.com159 US$
Omdömet skrevs 29 oktober 2022 från mobil enhet

Fick vid ankomsten veta att hela spa avdelningen stängts pga elkostnad å att man måste minska elförbrukningen.
Jag köper det absolut, men inget varmvatten i duschen, där tyckte vi gränsen gick, bättre att skippa golvvärme å handdukstork i så fall.
I lilla pentryt fanns 2 påsar med kaffepulver, när vi bad om fler i receptionen sas det att chefen sagt att inga fler får köpas in.
Skumt, i så fall tycker jag man skulle plockat bort vattenkokare mm.
En av oss hade glömt tandborsten hemma, kostnad 50:- i receptionen, det tyckte vi att man kunde bjudit på med tanke på
nedstängd spa avdelning.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack desiree5203
Omdömet skrevs 19 juni 2022

Trevligt hotell med bra rum. Hade önskat lite mer avskiljdhet ut mot vägen men drar man för gardinerna får man det.
Underbara sängar som i queensize är ställbara, gillar spa-avdelningen och fräscht gym.

Har bott här många gånger och aldrig varit missnöjd.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack annsofieelghag
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Bra hotell med trevlig och hjälpsam personal. God frukost och middag på hotellet. Rena rum och jättefint nytt gym med spa. Ligger en stunds promenad till centrala delarna av Lund. Var där med min dotter och vi hade en trevlig helg tillsammans. Kan varmt rekommendera detta hotell till vänner och bekanta.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack vic2riastrand
Omdömet skrevs 6 juni 2022 från mobil enhet

Trevlig personal, ett rum som var något för varmt men i övrigt har det man förväntar sig. Tvn är en samsung smarttv av den äldre versionen men har inte Chromecast vad jag kunde förstå. Däremot Netflix, HBO, Viaplayapp fanns installerad. Men glöm inte att logga ur. Märkte att tidigare gäst inte gjort det

Frukost var god men inget som sticker ut. Det serveras måltid på kvällen men var inget jag har provat. Det jag uppfattade var att SIA-glass går att få som efterrätt.

Sängen i superior var okej och att föredra före standardeummet då en kollega nämnde det var en smalare säng.

Det jag saknade var knappt vid sängen för att släcka belysningen i rummet.

Rumstips: Parkering finns men kan vara fullt på kvällen.
Restyp: Reste i arbetet
Tack Voyage44678769598
Omdömet skrevs 18 januari 2022 från mobil enhet

Okej hotell, något slitet och själlöst inredningsmässigtctrots att de har svensk design och konst här och där. Trevlig personal. Obekväm säng. Dåligt läge. Mycket trevlig kvällsmat - som ingår, även eftermiddagsfika. Extra bonus - glassbuffen efter kvällsmaten. Minus - inget skohorn på rummet.

Rumstips: Ibland ingår spa, kolla upp med hotellet i förväg.
Datum för vistelsen: januari 2022
Restyp: Reste i arbetet