Priceline
Travelocity154 US$
ZenHotels.com159 US$
Omdömet skrevs 7 juni 2022

Bra hotell med trevlig och hjälpsam personal. God frukost och middag på hotellet. Rena rum och jättefint nytt gym med spa. Ligger en stunds promenad till centrala delarna av Lund. Var där med min dotter och vi hade en trevlig helg tillsammans. Kan varmt rekommendera detta hotell till vänner och bekanta.

Datum för vistelsen: juni 2022
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack vic2riastrand
Omdömet skrevs 6 juni 2022 från mobil enhet

Trevlig personal, ett rum som var något för varmt men i övrigt har det man förväntar sig. Tvn är en samsung smarttv av den äldre versionen men har inte Chromecast vad jag kunde förstå. Däremot Netflix, HBO, Viaplayapp fanns installerad. Men glöm inte att logga ur. Märkte att tidigare gäst inte gjort det

Frukost var god men inget som sticker ut. Det serveras måltid på kvällen men var inget jag har provat. Det jag uppfattade var att SIA-glass går att få som efterrätt.

Sängen i superior var okej och att föredra före standardeummet då en kollega nämnde det var en smalare säng.

Det jag saknade var knappt vid sängen för att släcka belysningen i rummet.

Rumstips: Parkering finns men kan vara fullt på kvällen.
Datum för vistelsen: juni 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack Voyage44678769598
Omdömet skrevs 18 januari 2022 från mobil enhet

Okej hotell, något slitet och själlöst inredningsmässigtctrots att de har svensk design och konst här och där. Trevlig personal. Obekväm säng. Dåligt läge. Mycket trevlig kvällsmat - som ingår, även eftermiddagsfika. Extra bonus - glassbuffen efter kvällsmaten. Minus - inget skohorn på rummet.

Rumstips: Ibland ingår spa, kolla upp med hotellet i förväg.
Datum för vistelsen: januari 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack sara_K5041BM
Omdömet skrevs 29 september 2021 från mobil enhet

Först det som hamnar på minuskontot: trots att vi beställt dubbelsäng fick vi två enkelsängar (även om de var lite bredare än standard), det framkom inte vid bokning. Rummet i sig var rätt stort men såg tråkig ut, kunde gjorts trevligare/mer ombonat.

Men förutom detta så var det fräscht och badrummet var fint. Trevlig personal och helt ok frukost och middag som båda ingick. Fint i foajén och inte alls trångt någonstans, det gick lätt att hålla avstånd till andra gäster. Det bästa var spaavdelningen med härlig bubbelpool, jätteuppskattat! Om vi återkommer utan barn så skulle vi absolut kunna tänka oss att välja Planetstaden igen, främst för tillgången till spadelen.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack Smultronsoda
Omdömet skrevs 11 juli 2021

Incheckning var snabb, trevlig personal, OK och rena rum, lätt kvällsmål överraskande god, en av bästa Spa avdelningar som vi har besökt, man ska tänka på att det ingår inga massage eller tjänster nu under Corona men bassängen och bubbelbad på hotellet får 5 av 5 i betyg. Fantastiskt utsikt från bassängen och bastu. Frukost var OK där det ingick allt det vanliga från bacon till yogurt med massa gott tillbehör, gott kaffe tillgänglig hela tiden. Hade varit önskvärt ett par badtofflor och badrock på rummet men det går att hyra i receptionen.
Helt klart värd flera besök !

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 818dejans