Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
glitto
Sverige

Trevligt och gemytligt

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 14 sep. 2015från mobil enhet
Bott över helgen. Lugnt läge på universitetsområdet, trevlig och serviceminded personal. Gemytligt. Man serverade en god frukost, lagom mycket att välja bland. Schysta rum. Vi fick byta rum till ett med lite nyare sängar, detta utan problem.
Datum för vistelsen: september 2015
Ser du något problem med det här omdömet?
855 kr
    1 140 kr
2.3 km från Hotel Ideon Gasteri
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 5 juni 2015

Mycket trevligt bemötande både vid bokning och ankomst. Liten men fullt godkänd kvällsmeny i baren. Rummet mycket välstädat och fint inrett med en plattv i rätt storlek. Sängen perfekt! Finns inte ett negativt ord att skriva om detta hotell. Hit kommer jag tillbaka!

Datum för vistelsen: juni 2015
Tack Lena H
Omdömet skrevs 12 maj 2015

Fräsch, snygg inredning i ljusa nordiska färger. Lugnt läge trots närheten till industri- och universitetsområden. Frukosten helt okej utan att vara outstanding. Bra med gratis parkering (bilen står förmodligen säkert). Kan vara svårt att hitta, eftersom ingen GPS känner till Sölvegatan 28. Dock skyltat om man kommer från Lunds centrum. Betr. ja/nej-frågorna: Romantiskt; nja, inte direkt gulligt. Trendigt; beror på vad man menar, inget s k boutique-hotell, men ofta gäster med internationell bakgrund pga närheten till universitet, forskning och avancerad industri. Rullstolsanpassat; vet ej, men jag tror att rummen i markplan är lättillgängliga.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Sune A
Omdömet skrevs 21 juli 2014

Ett mycket trevligt och och fint inrett hotell i herrgårdsstil. Mysigt och trivsamt rum. God frukost, mycket att välja på. Mycket bra service, serviceinriktad och trevlig personal. Hotellet är ligger fint. lugn läge. Fritt kaffe eller te. Jag bodde här 7 nätter och kan varmt rekommendera det.

Datum för vistelsen: juli 2014
  • Restyp: Reste ensam
Tack 962billy44
Omdömet skrevs 6 maj 2014

En helt och hållet positiv upplevelse. Flexibla och tillmötesgående även när min kollega hade önskemål som de lätt kunnat säga nej till.

Det är ett bra läge för det som ska besöka ideon och/eller medicon village

Datum för vistelsen: maj 2014
Tack Lokatt
Omdömet skrevs 12 mars 2013

Vi bodde på hotellet en natt som turister och uppskattade den trivsamma och familjära atmosfären. Rena, fräscha rum och en mycket vänlig och hjälpsam personal.
Lugnt läge så vi vaknade utsövda och intog en utmärkt frukostbuffe i en gemytlig liten matsal.
Hotellet ligger inte helt centralt, ca 15 minuters promenad från centrum

Datum för vistelsen: maj 2012