Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
englundmariaanna

Maria

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 13 juni 2024
Enkelt och prisvärt boende. Mycket trevlig kille som arbetade i receptionen på em den 11/6-24. Han var proffsig, informativ och höjde detta enkla hotell till en annan nivå. Hoppas han chefer läser detta och genast höjer hans lön😊
Datum för vistelsen: juni 2024
Resetyp: Reste med familjen
3,0 av 5 bubblorStandard
3,0 av 5 bubblorRum
2,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
2,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Håkan Magnusson, General ManagerGood Morning Lund, svarade på det här omdömet
Svarade 14 juni 2024
Hej Maria,

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt prisvärda boende och den utmärkta servicen från vår receptionist den 11/6-24. Vi kommer att se till att vidarebefordra dina vänliga ord till honom. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart igen!

1 314 kr
  • Booking.com
5.1 km från Good Morning Lund
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 10 juni 2024

Bra frukost, rent badrum. Rummen är för trånga, svårt att få plats med resväskan, trebäddsrummen är ett fullständigt skämt; två sängar fälls ut fr väggen ( man ska också gissa var nycklarna finns för att låsa upp spärren- i receptionen)där kan ingen ligga som är över hundra kilo står det på sängen,vet inte hur de löser det riktigt men de frågade inte vad vi vägde i alla fall. Dessa sängar känns som att ligga på en bräda med liggunderlag. En säng är en vanlig säng och men två stackare får nöja sig med varsin bräda. Med andra ord om ni ska bo här så är det tvåbäddsrum som gäller, inget annat. Personalen är väl trevlig men vet inte hur rummen är planerade och frågade heller inte om vi var nöjda med vår vistelse när vi åkte. Jag har aldrig varit på ett hotell där de inte frågat det.
Priset är inte jättehögt men de kallar sig hotell , jag hade väntat mig riktiga sängar, det är ju liksom tanken med ett hotell.

Datum för vistelsen: juni 2024
Tack 1Greta73
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 11 juni 2024

Hej,

Tack för din feedback! Vi beklagar att din vistelse inte levde upp till förväntningarna. Vi är glada att du gillade frukosten och att badrummet var rent. Vi tar din kommentar om rummens storlek och sängarnas komfort på stort allvar och kommer att se över detta för att förbättra. Vi beklagar också eventuella besvär med nycklarna och förstår dina synpunkter angående trebäddsrummen. Vi kommer att arbeta på att förbättra vår service och hoppas att få möjlighet att välkomna dig tillbaka för en bättre upplevelse i framtiden.

Omdömet skrevs 27 maj 2024

Bra sängar. Toppen för en natt. Om man ligger mer än en natt tycker man nog att det blir trångt. Men för det priset så kan man nog inte få bättre

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack g_backevik
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2024

Hej,

Wow vilken rolig läsning och tack för ni tog er tiden att skriva. Vi strävar alltid efter att ge ett prisvärt boende och vi är glada att ni var nöjda med besöket. Varmt välkomna tillbaka snart igen!

Omdömet skrevs 28 april 2024

Jag tror hotellet är 4 stjärnor , rent, bekvämt, trevliga personal men behöver lite utveckling. Bra plats och det nära till köppingcentrum och kollektivtrafik (buss)

Datum för vistelsen: april 2024
  • Restyp: Reste ensam
Tack maharith
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 30 april 2024

Hej Maharith,

Tack så mycket för din feedback! Det låter som att du hade en överlag positiv upplevelse hos oss. Vi är glada att du uppskattade den rena miljön, bekvämligheten, och den trevliga personalen. Vi tar dina kommentarer om behovet av utveckling på allvar och kommer att arbeta på att göra din nästa vistelse ännu bättre. Vi är också glada att du tyckte om vår plats nära köpcentrumet och kollektivtrafik. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart för en ännu bättre upplevelse!

Omdömet skrevs 18 januari 2024

Mycket prisvärt boende. Precis vid infarten till Lund så lätt att hitta och för oss som skulle vidare ut på landsbygden var det smidigt. Fräscht, rent och smarta kompakta lösningar. Riktigt snyggt badrum. Allt man önska på frukosten men inget överflöd. Trevlig tillmötesgående personal.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Annica B
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2024

Tack för din feedback! Vi är glada att du uppskattade vår bekväma plats och våra fina rum. Att du njöt av en tillfredsställande frukost och kände dig väl omhändertagen av vår personal gläder oss. Ser fram emot att välkomna dig åter för fler trevliga stunder! Ha en fortsatt trevlig dag!

Omdömet skrevs 19 december 2023

Ett hotell jag brukar besöka ,har varit ok tidigare men denna gång blev det personal som tyvärr inte var speciellt serviceminded och tog betalt för mat som inte innehöll det jag beställt heller inget erbjudande om något annat eller någon kompensation. Och att personal menade på att det var så lite kvar att hen tog det tyvärr fick man till svar. Service utbildning kanske ett tips man kan förlora kunder på detta vis tyvärr

Datum för vistelsen: december 2023
Tack t5tici8qmn
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2023

Hej,

Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar verkligen att du inte fick den servicen du förväntade dig under din senaste vistelse, och vi tar din feedback på stort allvar. Det är olyckligt att personalen inte var så serviceminded som du har upplevt tidigare. Vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra våra tjänster. Vi ber om ursäkt för eventuella obehag och hoppas att du ger oss en chans att återvinna ditt förtroende i framtiden. Tack för att du tog dig tid att informera oss om dina upplevelser men vi lovar att göra allt vi kan för att nästa vistelse ska nå den nivån vi alltid vill erbjuda våra gäster.