Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
maharith
Stockholm, Sverige

Utmärkt

4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 28 apr. 2024
Jag tror hotellet är 4 stjärnor , rent, bekvämt, trevliga personal men behöver lite utveckling. Bra plats och det nära till köppingcentrum och kollektivtrafik (buss)
Datum för vistelsen: april 2024
Resetyp: Reste ensam
5,0 av 5 bubblorStandard
4,0 av 5 bubblorRum
4,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
4,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
Håkan Magnusson, General ManagerGood Morning Lund, svarade på det här omdömet
Svarade 30 apr. 2024
Hej Maharith,

Tack så mycket för din feedback! Det låter som att du hade en överlag positiv upplevelse hos oss. Vi är glada att du uppskattade den rena miljön, bekvämligheten, och den trevliga personalen. Vi tar dina kommentarer om behovet av utveckling på allvar och kommer att arbeta på att göra din nästa vistelse ännu bättre. Vi är också glada att du tyckte om vår plats nära köpcentrumet och kollektivtrafik. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka snart för en ännu bättre upplevelse!

MVH
    780 kr
4.8 km från Good Morning Lund
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 18 januari 2024

Mycket prisvärt boende. Precis vid infarten till Lund så lätt att hitta och för oss som skulle vidare ut på landsbygden var det smidigt. Fräscht, rent och smarta kompakta lösningar. Riktigt snyggt badrum. Allt man önska på frukosten men inget överflöd. Trevlig tillmötesgående personal.

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Annica B
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 20 januari 2024

Tack för din feedback! Vi är glada att du uppskattade vår bekväma plats och våra fina rum. Att du njöt av en tillfredsställande frukost och kände dig väl omhändertagen av vår personal gläder oss. Ser fram emot att välkomna dig åter för fler trevliga stunder! Ha en fortsatt trevlig dag!

Omdömet skrevs 19 december 2023

Ett hotell jag brukar besöka ,har varit ok tidigare men denna gång blev det personal som tyvärr inte var speciellt serviceminded och tog betalt för mat som inte innehöll det jag beställt heller inget erbjudande om något annat eller någon kompensation. Och att personal menade på att det var så lite kvar att hen tog det tyvärr fick man till svar. Service utbildning kanske ett tips man kan förlora kunder på detta vis tyvärr

Datum för vistelsen: december 2023
Tack t5tici8qmn
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 22 december 2023

Hej,

Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar verkligen att du inte fick den servicen du förväntade dig under din senaste vistelse, och vi tar din feedback på stort allvar. Det är olyckligt att personalen inte var så serviceminded som du har upplevt tidigare. Vi kommer att vidta åtgärder för att förbättra våra tjänster. Vi ber om ursäkt för eventuella obehag och hoppas att du ger oss en chans att återvinna ditt förtroende i framtiden. Tack för att du tog dig tid att informera oss om dina upplevelser men vi lovar att göra allt vi kan för att nästa vistelse ska nå den nivån vi alltid vill erbjuda våra gäster.

MVH

Omdömet skrevs 3 oktober 2023

Vi var en klass från Thorildsplans gymnasium i Stockholm som var på studie resa i Lund. Vi bokade hotellet både online och genom telefonen. Allt var bra, nästa gång kommer jag att boka rum på samma hotell.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack mortezadavar
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2023

Hej Morteza,

Tack så mycket för att ni valde att bo hos oss under er studieresa. Vi är glada över att höra att er bokningsprocess både online och via telefonen gick smidigt och att ni hade en bra vistelse. Det är fantastiskt att höra att ni planerar att boka rum hos oss igen i framtiden. Vi ser fram emot att välkomna er tillbaka och vara värdar för er nästa gång.

Vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 31 augusti 2023

Perfekt för vårt syfte. Vi besökte vänner i Lund o h behövde övernattning. Allt fungerade perfekt från bokning,incheckning till utcheckning. Mycket trevlig och serviceinriktad personal både vid telefonkontakt och på plats.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack carolineolsson66
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 2 september 2023

Hej Caroline,

Tack så mycket för att du delade din positiva upplevelse med oss. Vi är glada att vi kunde erbjuda dig en perfekt vistelse under ditt besök i Lund för att träffa vänner. Det är glädjande att höra att allt, från bokning till incheckning och utcheckning, fungerade smidigt.

Vi är stolta över vårt serviceinriktade team och är tacksamma för dina vänliga ord om vår personal. Vi ser fram emot att välkomna dig tillbaka om du någonsin behöver övernatta i Lund igen.

Omdömet skrevs 13 augusti 2023 från mobil enhet

Man får vad man betalar för.
Rummen är små och dåligt ljudisolerade.
Sängarna är mjuka och kuddarna är obefintliga men man kunde be om extra kudde i receptionen.
Personalen var trevlig och kostnade för en plats att sova på under natten, var toppen.
Frukosten var väldigt torftig.

Rumstips: Bra parkerings möjligheter. Suveränt ställe att bara sova.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack 41weekend
Håkan Magnusson, General Manager på Good Morning Lund, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2023

Hej,

Tack för din feedback. Vi uppskattar att du delade dina synpunkter med oss. Vi beklagar om rummens storlek och ljudisolering inte mötte dina förväntningar. Det är bra att höra att personalen var trevlig och att du kunde få en extra kudde i receptionen. Vi tar även till oss ditt kommentar om frukosten och kommer att se över hur vi kan förbättra den. Vi hoppas att du hade en övergripande positiv vistelse hos oss och vi tar dina kommentarer på allvar för att kunna utvecklas. Om du har ytterligare åsikter eller frågor är du välkommen att höra av dig.