Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline93 US$
eDreams93 US$
FindHotel93 US$
Agoda.com93 US$
Tripadvisor93 US$
Trip.com
Omdömet skrevs 7 juni 2017

Prisvärt boende. Maten var dock inte god, och kaffet fick jag köpa på macken intill. Städpersonalen knackade på före min utcheckningstid trots lapp på dörren om att inte bli störd. Kändes som de hade bråttom att bli av med en.

Datum för vistelsen: juni 2017
Tack 258johannah
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Lite litet rum - verkar vara som ett enrons svit - men ok för en övernattning. Kan ej bedöma frukost. Enkelt att hitta hotellet. Bra parkeringsplats. Jag rekommendera detta hotel för en enkel övernatning.

Tack tomasf362
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Usla rum och badrum. Påver frukost. Amatörmässigt skött i största allmänhet.
Aldrig mer det lovar jag dyrt och heligt. Sover hellre i bilen nästa gång jag är i Lund om alla andra rum skulle vara upptagna.

Tack 974kjella
Omdömet skrevs 26 april 2017

Om jag säger att man måste gå ut i korridoren för att sätta på sig skorna så överdriver jag inte så mycket. Trevlig och vänlig personal men det hjälper inte när kostnaden är skyhög. Fåtal rätter att välja på i restaurangen men det jag åt smakade bra.

Tack Hans B
Omdömet skrevs 23 april 2017 från mobil enhet

Jag får vad jag har betalt för, men ändå inte.
Trevligt bemötande vid ankomsten

Små rum. Glad att jag är ensam för vart skulle den andra personen få plats?!
Rummen är rena och fräscha, dock så var det väldigt varmt, jag sänkte värmen på elementet men fick ändå gå upp på natten och öppna fönstret.
Bra kuddar!

Frukosten ok.
Det småvarma var minst sagt ljummet. Inga prinskorvar å stenhårt kallt bacon.
Vill du äta på annat än brödassiett måste du säga till
Bra med bröd och tillbehör
Kaffet är bra.

Gratis wi-fi.
Hade inga cyklar att låna ut, första gången jag bott i Lund under april och hotell inte har den servicen

Restyp: Reste ensam
Tack lcw71