Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
linamarmin
Partille, Sverige

Helt okej, prisvärt.

Omdöme om Place Lund
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 30 dec. 2023från mobil enhet
Bra hotell lite i utkanten av stan. Slitet på rummen och ganska kallt.
Frukosten var okej, inget speciellt och saknade lite varm mat. Dock ingick middag, även om det var hel/halvfabrikat så var det skönt att slippa leta restaurang varje kväll.
Mindre gym i källaren plus bastu vilket var ett plus.
Parkering gick att få för 50 kronor/natt.
Bokade med Coop-hotellpremie vilket gjorde det prisvärt.
Datum för vistelsen: december 2023
Resetyp: Reste med familjen
Ser du något problem med det här omdömet?
  • ZenHotels.com
2.5 km från Place Lund
2.6 km från Place Lund
Visa fler hotell i Lund
Omdömet skrevs 26 november 2023

Bra hotell med lugnt läge o bra kommunikationer.God frukost men saknade bacon o äggröra lite lite sortiment.Bra rum men något hårda sängar.Trevlig personal. Rent o fräscht. Extra plus för att man kunde hyra bilparkering för en billig peng.

Rumstips: Fråga efter bilparkering i receptionen.
Datum för vistelsen: november 2023
Tack Gunilla B
Omdömet skrevs 6 november 2023 från mobil enhet

Place f d Djingis Kahn är ett boende av det enklare slaget. Det kan upplevas relativt prisvärt. Rum för att sova en natt, som i vårt fall, fungerade hyfsat bra. Sängarna är smala och tillräckligt mjuka.

Frukost även den enkel med våfflor som höjdpunkt.

Läget är lugnt och innebär lite drygt 2500 steg från Stortorget.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack 383tomask
Omdömet skrevs 3 september 2023 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal och hotellet är bra beläget med ca 20 min promenad till centrum. Hotellet tillhandahåller parkering till en rimlig kostnad. Frukosten är helt ok omed kall frukost buffé och man han grädda sina egna våfflor.
Kvällsmat ingår.
Rummen är välstädade men standarden kan förbättras något, trasig glödlampa, gardinerna är svåra att dra för. Bara ett nattduksbord fast det är en dubbelsäng.
Trevlig trädgård på baksidan.

Datum för vistelsen: september 2023
Tack kalleviken
Omdömet skrevs 2 augusti 2023 från mobil enhet

En natts övernattning i dubbelrum (140 cm säng, kolla vid bokningen så ni får två enkelsängar ifall ni är där för att sova, för andra aktiviteter duger det😆) Enkelt och slitet hotell, men för en natt eller två så står man ut. Ordinär frukost samt enkel middag ingår. Inget fancy, men okej. En bit att promenera ner till centrum, men inget problem för en normal tvåfoting.

Rumstips: Var i tid till frukost och middag. Varmt i rummet.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack TomE3
Omdömet skrevs 4 juni 2023 från mobil enhet

Rummet eller snarare lägenheten vi bodde i var riktigt fint, rymligt och modernt. På frukosten var mycket slut, båda dagarna vi åt där. Receptionen är stängd på nätterna så om kortet avmagnetiseras efter receptionens stängning så blir det problem.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack Mandisss