“Fantastisk mat och personal”

GASTRO|nome - Mat & Bar
Rankad som nr 1 av 259 Restauranger i Lund
Prisklass: 69 kr - 369 kr
Beskrivning: GASTRO|nome är en Svensk gastropub med influenser från Italien, med stort fokus på gästen. Man ska känna sig väl mött när man kommer till oss. Vare sig man kommer för en god bit mat eller sticker in för ett par glas gott så har man kommit helt rätt! En mysig kvarterskrog med varm personlig service där alla ska känna sig välkomna, det är GASTRO|nome!
Omdömet skrevs 22 februari 2024

Jag beställde grillad bläckfisk, Mare och en crème brûlée och älskade allt. Bläckfisken hade en otroligt god smak från grillen och var verkligen inte seg. Pizzan var perfekt tillagad och de hade väldigt rikligt med musslor på pizzan (ca. 20 istället för det vanliga 4-8 som de flesta resturaunger har) vilket är fantastiskt men tyvärr fick jag lite (mycket lite) grus i 3 av dem. Crème brûlée var definitivt den godaste jag någonsin ätit. Personalen var jättetrevlig och väntetiden var kort för en fulsatt resturaung av denna klass.

Tack Sunshine57256356035
Stan Lee, Marknadsföring på GASTRO|nome - Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Hej Sunshine!

Tack snälla för din fina recension från ert besök hos oss på GASTRO|nome. Jag ser att havet var ett tema på ert val av rätter. Polpo alla griglia (bläckfisken) har verkligen blivit en favorit på våran meny. Så kul att den föll er i smaken och att den smakar verkligen grillat. Mare pizza ska kännas att det är det bästa från havet på en fantastisk surdegspizza. Jag uppskattar verkligen feedbacken av er gällande musslorna. Vi tvättar alltid våra musslor och här har vi helt klart missat få bort allt. Tack för din förståelse i detta.

Cremé brûlée är köksmästarens favorit och han gör den alltid med omsorg, så han kommer bli glad när han läser att ni är så nöjda.
Det var väldigt trevligt att få ta hand om er denna dag. Jag hoppas vi får er på återseende och tack än en gång för ert besök och för att ni var så härliga gäster.
//Er servitör.

Omdömet skrevs 21 februari 2024

det var jättegott!
min pizza ssom de hade gjort som en kanin var väldigt god, farfars pizza var med räkor och han tyckte också att den var jätte god.

Leja 11 år

Tack JanuszT43
Stanly L, Ägare på GASTRO|nome - Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2024

Hej Leja!

Va roligt att läsa att du och din familj hade det trevligt hos oss och att pizzan smakade jätte gott! . Jag lovar att hälsa mina kompisar i köket att du har skrivit och berömt dom till alla på TripAdvisor. Vi hoppas du och familjen kommer och äter lite goda pizza med kaninöron och njuter snart igen. Tack snälla för denna fina recension. Du är underbar! <3

//Stanly 40 år

Omdömet skrevs 18 februari 2024

Helt perfekt för en extra lyxig date night med fantastisk bemötande, gudomlig mat och en otroligt mysig atmosfär.

Mästerpizzan Filetto alla Gastro är ett måste, den rekommenderas starkt. Definitivt den godaste pizzan vi någonsin smakat.

Även förrätterna, drinkarna och Entrecôten var helt makalöst goda. Personal var trevliga och hade god expertis och kom med de bästa vintipsen.

10/10, rekommenderas starkt!!!

1  Tack Melanie A

Tack snälla för detta fina omdöme från ert besök. Mina kollegor som tog hand om er hälsar att ni var fantastiskt trevliga att få ta emot. Som krögare så uppskattar jag verkligen att ni har fått den bästa upplevelse vi kan erbjuda och det är helhetsintrycket som var så bra.

Jag lovar att förmedla detta vidare till alla inblandade från köket, disken och till min personal ute i restaurangen då det är hela lagets insats som gjort det möjligt. Tack snälla och varmt välkomna åter.

Mvh
Stanly
GASTRO|nome

Omdömet skrevs 18 februari 2024

God mat och lagom ljudvolym. Dock var personalen trevliga väl framme vid bordet men mindre trevligt att höra dem prata om andra gäster bakom baren eller beklaga sig över jobbet

Tack Moa C
Stanly Lindgren, Ägare på GASTRO|nome - Mat & Bar, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2024

Hej Moa C

Tack för ert besök på GASTRO|nome den 18:e februari. Roligt att höra att ni uppskattade maten och miljön och att personalen var trevlig vid bordet. Vi beklagar att ni tyckte att det var mindre trevligt att höra personalen prata. Bordet som var på tapeten var faktiskt ert bord och I vårt tycke var det inget otrevligt som sades, utan att servitrisen som hade hand om ert bord frågade sina mer erfarna kollegor i baren vad hon skulle göra när hon har informerat er 4 gånger om att er sittningstid var slut och att hon behöver bordet för nästa sittning, och trots det så satt ni kvar. Vi pratar aldrig illa om våra gäster och det ör ingen som beklagar sig över jobbet. Dock så behövde det lösas och hon behövde rådfråga sina kollegor. Efter att er sittningstid överstigit med 30min erbjöd vi er därför fortsätta kvällen i baren och meddelade därför att nu måste ni resa på er för nästa sällskap står vid dörren och väntar på sitt bord. Beklagar att detta samtal uppfattades störande för er.

Omdömet skrevs 15 februari 2024

Vi avnjöt en fantastisk kärleksmeny och vin i absolut toppklass.
En underbar personal, kan det bli bättre? Nej.
Boka bord!

1  Tack Susanne J

Hej Susanne!

Ni är ju bara för underbara <3

Eddie och Emma hälsar och tackar för att ni var så härliga gäster. Vi uppskattar verkligen att ni är så nöjda och vill gästa oss när tid och lust finns. Tack snälla för besöket och varmt välkomna åter!

Resenärer som tittade på GASTRO|nome - Mat & Bar tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt GASTRO|nome - Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.