“Godaste maten i Lund.”

GASTRO|nome - Mat & Bar
Rankad som nr 1 av 247 Restauranger i Lund
Beskrivning: GASTRO|nome är en Svensk gastropub med influenser från Italien, med stort fokus på gästen. Man ska känna sig väl mött när man kommer till oss. Vare sig man kommer för en god bit mat eller sticker in för ett par glas gott så har man kommit helt rätt! En mysig kvarterskrog med varm personlig service där alla ska känna sig välkomna, det är GASTRO|nome!
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Fantastisk wagyu förrätt och risotto!
Underbar stämning och kompetent personal.

Värt ett besök om ni är i Lund.

1  Tack 663jannisf

Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Möttes av positiv personal redan från första sekunden. Därefter en trevlig meny där valet föll på flatbread som förrätt och köttbullar som huvudrätt. Väldigt rikligt och gott! Vi kan verkligen rekommendera GASTROnome för god mat och trevlig personal. Mätta och nöjda promenerade vi tillbaka till hotellet.

1  Tack MatsN542
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Vill verkligen rekommendera detta stället. Fantastisk mat och dryck och underbar personal som alltid ger det där lilla extra.
Lite extra plus för deras räkor och espresso martini.

1  Tack N835OCmarian
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Extremt god mat!
Grym service!
Trevlig och mysig restaurang
Kommer garanterat välja denna resturang för någon annan i Lund.

1  Tack 5AP234
Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Trevligt ställe med god mat åt en pizza med glutenfri botten som heter Mare väldigt god.
Trevlig personal speciellt en korthårig kille med glasögon väldigt serviceminded sällan man stöter på en sådan person
Men generellt bra personal

1  Tack Lars1850

Resenärer som tittade på GASTRO|nome - Mat & Bar tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt GASTRO|nome - Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!