“Helt perfekt”

GASTRO|nome - Mat & Bar
Rankad som nr 46 av 249 Restauranger i Lund
Beskrivning: GASTRO|nome är en Svensk gastropub med influenser från Italien, med stort fokus på gästen. Man ska känna sig väl mött när man kommer till oss. Vare sig man kommer för en god bit mat eller sticker in för ett par glas gott så har man kommit helt rätt! En mysig kvarterskrog med varm personlig service där alla ska känna sig välkomna, det är GASTRO|nome!

En helt perfekt kväll. Mycket god mat, åt antipasto som förrätt och flatbread med löjrom sen. Mycket gott. Servicen var superbra. Kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: maj 2021
Tack JonssonVeberod

Alltid lika god mat o härlig service!
Man känner sig lika välkommen om man ”bara” vill ta ett glas efter jobbet eller om man vill äta en trerätters härligt!
Känslan av att vara uppskattad som kund är ovärderlig o viktig
God mat o dryck är alltid i centrum på Gastro|nome

Datum för besöket: maj 2021
Tack Spellevink2014
Omdömet skrevs 7 april 2021 från mobil enhet

Den trevliga servicen är kvar och maten är lika god som ”förr”. Men stilen och känslan är fräschare och oxfilepizzan är himmelskt god!!

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Ulrica68
Omdömet skrevs 28 mars 2021 från mobil enhet

Mycket bra service och bemötande av personalen. God mat och härlig atmosfär. Även vår 1,5 åring var helnöjd.

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack Sar4Emilia4
Omdömet skrevs 25 mars 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt och professionellt bemötande, otrolig mat och super trevliga drinkar. Ett måste om man besöker lund!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack 906linnc

Resenärer som tittade på GASTRO|nome - Mat & Bar tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt GASTRO|nome - Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!