“Prisvärt”
Omdöme om Shamiat Lund

Shamiat Lund
Rankad som nr 75 av 249 Restauranger i Lund

"Råkade" hamna här, trots att det ligger lite i skymundan. Men vi var på det hela taget nöjda. Maten var ingen fullträff men men var oss ändå tillfreds och priserna var bra. Dessutom kan man sitta ute i en mysig "hörna" av Lund.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack VeniUltra

Kan tyvärr inte säga mycket gott om det här stället. Hämtade en måltid som smakade okryddad ljummen tomatsås med enstaka grönsaker i.
Riset till var också trist. Det personliga bemötandet var också under all kritik.

Datum för besöket: maj 2021
Tack 362tonig
Omdömet skrevs 19 december 2020 från mobil enhet

Sedan ett år tillbaka har familjen hämtat mat från Shamiat och alltid varit nöjda. Det är fest när vi hämtar mat därifrån och vi satsar alltid på att plocka ihop ett antal rätter från menyn. Buffén som vi skapar består mestadels av vegetarisk mat och ngn rätt med kött. Goda och varierande smaker - alltid vällagat!!!

Datum för besöket: december 2020
Tack henrikr706
Omdömet skrevs 2 augusti 2020 från mobil enhet

Jättegod mat och snyggt upplagd. Engagerad service. Prisvärt. Mysig uteservering. Lite svår att hitta, man måste gå en bit in på gården

Datum för besöket: augusti 2020
Tack elisabetha719
Omdömet skrevs 19 juli 2020

Trevlig atmosfär inne i restaurangen, och bemötande utan några som helst problem. Vi körde på 4 mezze för 2 personer och det blev perfekt mängdmässigt. Deras muhammara var vår favorit, men deras baba ganoush var också väldigt god. De två andra vi beställde var också väldigt bra. De hade inte alkoholtillstånd vilket kanske var lite synd, men vi klarade oss gott med vatten.

Datum för besöket: juli 2020
Tack 71svanter

Resenärer som tittade på Shamiat Lund tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Shamiat Lund? Berätta vad du tyckte!