“Mycket gott!”
Omdöme om Lana’s

Lana’s
Rankad som nr 150 av 248 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mycket god mat och vackert presenterad. Trevlig personal som gav bra service. Dessutom bra priser. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
Tack ingrido47
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Har nu varit här 2 gånger och bägge gångerna verkligen uppskattat mat och personal.

Här ätit torskrygg och Iberico gris. Båda har varit vällagade, snyggt upplagda och väldigt goda samt prisvärda.

Vid båda tillfällena har personalen varit väldigt trevlig och hjälpsam

Datum för besöket: december 2019
Tack larsw950
Omdömet skrevs 29 november 2019 från mobil enhet

Bokat middag för 14 personer via jobbet och när vi kommer på plats blir vi hänvisade till en lokal utanför restaurangen. Kan tänkas att de har försökt göra det lite mysigt till oss men detta var inte förmedlat och överenskommet då vi ville sitta i restaurangen och få den mysiga känslan. När vi uttrycker vårt missnöje med den ensliga och faktiskt kalla lokal går ägaren Lana i affekt och kan inte behärska sig. Då blir vi ännu mer besvikna över att bli bemötta på ett sånt nedvärderande vis där vi uttrycker att detta ej kommer att bli goda recensioner. Hon ber oss då att lämna stället! Kan bara säga att vi blev väldigt chockade över detta beteende och vi kommer aldrig att besöka denna restaurang igen! Dock har vi det väldigt så trevligt på restaurangen bredvid med trevlig personal, så kvällen slutade bra ändå!

Datum för besöket: november 2019
Tack 400annah
Omdömet skrevs 23 november 2019 från mobil enhet

Maten håller hög klass! Vi var 6 personer som provade olika rätter och alla var jättenöjda. Blev dessutom mycket väl omhändertagna av mannen som serverade oss!
Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: november 2019
Tack Ingrid_NiniL

Resenärer som tittade på Lana’s tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Lana’s? Berätta vad du tyckte!