“Lunds enda resturang”
Omdöme om Hypoteket

Hypoteket
Rankad som nr 11 av 258 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 18 februari 2024 från mobil enhet

Helt klart lunds bästa och enda restaurang. Otrolig historisk atmosfär. God och vällagad mat och bra drykesutbud. Engagerad personal.

Datum för besöket: februari 2024
Tack BlancaBoss

Omdömet skrevs 5 december 2023

Vi var och åt Julbord på underbara Hypoteket, vi har varit här några gånger och vi är supernöjda med både service och maten. Julbordet var i en klass helt för sig självt, det fattades inget i utbudet och allting var upplagt på ett graciöst och mycket smakfullt sätt, rekommenderar av hela mitt hjärta detta underbara julbord!

Datum för besöket: december 2023
    • Atmosfär
Tack Leif L
Omdömet skrevs 3 december 2023

Hypotekets julbord på 1:a advent- en magnifik upplevelse!
Utsökta rätter och drycker (missa inte snapsen), serverad av vänligaste och proffsigaste personalen i vackraste miljön. Julsånger framförda av en kvartett från Lunds studentsångare, m a o julstämningen på topp!

Datum för besöket: december 2023
Tack Paula K
Omdömet skrevs 2 december 2023

Var på Lunds bästa julbord med vänner från Lugi Badminton i de stiliga lokalerna på Hypoteket. Fantastisk upplevelse, superbra mat gjord med kärlek och fint utvald dryck!!! Att dessutom få höra Lunds Studentsångsförening sjunga in julen gjorde att helhetsupplevelsen blev magisk. Stort tack till den duktiga personalen och alla andra inblandade för ett mycket trevligt arrangemang.

Datum för besöket: november 2023
Tack Anne-Marie W
Omdömet skrevs 23 november 2023

Det absolut bästa julbord jag ätit!!!
Vi var där med Lugi Badminton och hade väldigt trevligt. Personalen är fantastisk. Det finns inget att klaga på.

Datum för besöket: november 2023
    • Atmosfär
Tack wallesteros

Resenärer som tittade på Hypoteket tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Hypoteket? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.