“Magisk kväll på Hypoteket”
Omdöme om Hypoteket

Hypoteket
Rankad som nr 11 av 261 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 2 december 2023

Var på Lunds bästa julbord med vänner från Lugi Badminton i de stiliga lokalerna på Hypoteket. Fantastisk upplevelse, superbra mat gjord med kärlek och fint utvald dryck!!! Att dessutom få höra Lunds Studentsångsförening sjunga in julen gjorde att helhetsupplevelsen blev magisk. Stort tack till den duktiga personalen och alla andra inblandade för ett mycket trevligt arrangemang.

Tack Anne-Marie W

Omdömet skrevs 23 november 2023

Det absolut bästa julbord jag ätit!!!
Vi var där med Lugi Badminton och hade väldigt trevligt. Personalen är fantastisk. Det finns inget att klaga på.

Tack wallesteros
Omdömet skrevs 23 november 2023

fantastisk upplevelse att äta middag i en så klassisk byggnad med vänner från sportklubben. ett av de bästa julborden.

Tack KingSunSha
Omdömet skrevs 23 november 2023

Vi var här på julbord. Det var det mest omfattande och varierande julbord jag ätit, med gott om vegetariska alternativ. Hög kvalitet, mysiga lokaler, trevlig personal som verkligen sätter stämningen rätt!

Tack Martin G
Omdömet skrevs 23 november 2023

Hypoteket bjuder på ett otroligt vackert och smakrikt julbord och får en verkligen att känna sig välkommen när man går in genom dörren. Att sedan få körsång under kvällen var ju pricken över i. Fantastiskt! Hit kommer jag igen.

Tack Christine I

Resenärer som tittade på Hypoteket tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Hypoteket? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.