“fantastisk upplevelse”
Omdöme om Hypoteket

Hypoteket
Rankad som nr 11 av 261 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 23 november 2023

fantastisk upplevelse att äta middag i en så klassisk byggnad med vänner från sportklubben. ett av de bästa julborden.

Tack KingSunSha

Omdömet skrevs 23 november 2023

Vi var här på julbord. Det var det mest omfattande och varierande julbord jag ätit, med gott om vegetariska alternativ. Hög kvalitet, mysiga lokaler, trevlig personal som verkligen sätter stämningen rätt!

Tack Martin G
Omdömet skrevs 23 november 2023

Hypoteket bjuder på ett otroligt vackert och smakrikt julbord och får en verkligen att känna sig välkommen när man går in genom dörren. Att sedan få körsång under kvällen var ju pricken över i. Fantastiskt! Hit kommer jag igen.

Tack Christine I
Omdömet skrevs 22 november 2023

Världsklass 🙏🙏
Mycket fint mottagande,
Väl utbildad personal med god kunskap,
Super service och super mat!!

Tack pierrew576
Omdömet skrevs 4 oktober 2023

En fantastisk oas mitt i Lund som känns kontinental med ett utsökt kök och bästa service 🤩
Vacker miljö som tar oss med till ett venetianskt palats !

Datum för besöket: oktober 2023
Tack Katarina G

Resenärer som tittade på Hypoteket tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Hypoteket? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.