“Gemytlig miljö”

Rankad som nr 196 av 247 Restauranger i Lund
Kök: Amerikanskt, Grill, Bar
Bra för: Barhäng
Omdömet skrevs 30 juli 2015

Trevlig uteservering och enkel men lite udda inredning. Väldigt dyr öl så även om det ligger centralt i gyttret skulle jag välja något annat ändå. Maten var inte alls överdådig....däremot genomsnittlig och smaklig. Även maten dyr jämfört med vad man får.

Tack 428evac

Omdömet skrevs 14 juli 2015

Hit går man endast för att kolla på folk. Definitivt inte för att äta vällagad och prisvärd mat. Ändå hamnar man här lite då och då just för läget och för att alla är där. Tyvärr verkar maten och servicen bara bli sämre och sämre för varje gång ...

4  Tack JonasKarlsson
Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Stortorget och systerbaren Herkules lever på sitt läge - jättemysiga sommarställen med utmärkt span. Men maten är alldeles för ojämn och dyrt är det också i förhållande till kvalitén.

2  Tack Babbully
Omdömet skrevs 31 maj 2015 från mobil enhet

Maten är helt ok men förhållandevis dyrt. På sommaren är det en trevlig uteservering med bra läge. Inomhus är det en härlig atmosfär. Rekommenderas mer att dela en öl eller två och ta några av de goda drinkarna de erbjuder än att ta en bit mat.

Datum för besöket: juni 2015
Tack jonass846
Omdömet skrevs 17 maj 2015

På Stortorget blev jag och mitt sällskap väl omhändertagna av den trevliga personalen. Det, tillsammans med det intressanta ölutbudet,mvar också det som räddade kvällen.

Min egen ryggbiff var förmodligen felskuren och gick därmed inte att äta. Grönsakerna som utgjorde köttets bädd var några anonyma stackare som säkerligen förtjänade ett bättre öde i händerna på en bättre kock. Mitt sällskaps mat var även den en upplevelse alltför lätt att glömma, men restaurangen kan i alla fall stoltsera med något slags rekord i fet matkomposition, med hänvisning till laxrätten. Och vad sjutton hände egentligen med burgaren?

Nej, gå till stortorget för en god öl och några pigga ord med personalen. Ät någon annanstans.

Datum för besöket: maj 2015
Tack SoVery I

Resenärer som tittade på Stortorget Bar & Restaurang tittade också på

Besökt Stortorget Bar & Restaurang? Berätta vad du tyckte!