“Sådär men uppskattat koncept”
Omdöme om The Herbivore

The Herbivore
Boka bord
fre 25/6
20:00
Rankad som nr 35 av 247 Restauranger i Lund

Helveganskt kändes jättekul, och nachotallriken som kom med aw ölen var fantastisk. Sedan gick det lite sämre. Servisen var sådär, man kände sig bortglömd större delar av vistelsen med tomma glas o hungriga magar. Vi körde ramen, steak, Boel o burgare och vi plebs alla mätta då portionerna är gigantiska! Smaken var inte mer än ok, förutom ramen som fick belåten mottagare.

Datum för besöket: april 2021
Tack 176asal

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Finns många ord att skriva om
Dessa.Underbar mjuk glad personal,levande skön belysning ,lagom och skön musik....och de spelar musik som jag inte skulle lyssnat på men gör e de bara såååååå skönt)

Datum för besöket: oktober 2020
Tack tuulikki
Omdömet skrevs 27 oktober 2020

Jag gav restaurangen en chans till eftersom jag är vegan och vill att det ska finnas sådana ställen men maten var återigen en stor besvikelse. Pad thai var en stor gröt med mosade risnudlar och och grönsaker som man kunde knappt känna igen. Den enda smaken som kom fram var sötma. Jag hade tränat och var hungrig men kunde inte ta mig och äta mer en några munsbitar. Tyvärr. Min kompis lämnade också halva av sin ramen soppa. Byt kock!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack RobertaB1973
Omdömet skrevs 28 juni 2020

Enkelt avslappnat ställe. Mycket studenter. Trevlig hund bakom disken. Bra mat och god öl. Enkel standard men helt OK

Datum för besöket: februari 2020
Tack Livsnjutaren66
Omdömet skrevs 7 april 2020 från mobil enhet

Gick av en slump hit för lunch och fick serverat den godaste bowl jag någonsin har ätit (och jag har ätit många)! De har dessutom en solig och härlig innergård med glest spridda bord. En varm rekommendation att gå hit!

Datum för besöket: april 2020
Tack 818jennyk

Resenärer som tittade på The Herbivore tittade också på

Lund, Skåne län

Flyingeby, Skåne län

Besökt The Herbivore? Berätta vad du tyckte!