“Väldigt nöjd!”
Omdöme om Sugoi

Sugoi
Rankad som nr 124 av 253 Restauranger i Lund

Otroligt trevlig service personal och jättegod mat! Fantastiskt! Rekommenderar er att åka dit och testa. Ni kommer inte bli besvikna.

Datum för besöket: september 2020
Tack hallob462

Omdömet skrevs 28 juni 2020

Ringde och beställde 2 rätter och fick leveranstid på 30 min. När vi dyker upp efter 35 min finns inte vår beställning. På något sätt har personalen slarvat bort vår beställning. De ”tipsar” oss att beställ online istället för då prioriteras vår order före telefonsamtal?! Efter totalt 50 min väntan och ingen ursäkt får vi vår mat. När vi väl kommer hem och packar upp maten ligger rullarna på sidan och den grillade laxen har knappt vidrört någon låga...

Datum för besöket: juni 2020
Tack Smartresande1991
Omdömet skrevs 23 maj 2020 från mobil enhet

13 bitar sushi kombination DELUX
Denna kan jag verkligen rekommendera.
Jättegod
Har provat Sugoi många gånger och inte alltid varit nöjd men denna gång blev det en fullträff. Lite dyrare men värt det.

Datum för besöket: maj 2020
Tack annikaw2013
Omdömet skrevs 4 april 2020 från mobil enhet

Bästa Pokébowlen som jag har ätit! Alla tillbehör som jag önskar i en pokébowl och en stor portion! Supergod kimchimajonnäs också!

Datum för besöket: april 2020
Tack E5167AXannas
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Vi kom dit då vi hade tänkt äta ”sushi frossa” som står på hemsidan och när vi ringde berättade de för oss att det kostar 179 kr. Väl på plats förklarar mannen som tog beställningen att det kostar 179kr om du vill ha 12 bitar. Vill du däremot ha en hel ”sushi frossa” (där du Max kan beställa 44 bitar) kostar det 230 kr. Sjukt orimligt pris för den otroligt dåliga sushin som var iskall (då den var klar sedan tidigare och de tog den rakt från kylen) och dessutom smakade det INGENTING.
När vi fick våra första bitar kommer en tjej som jobbar där och sätter sig vid bordet bredvid för att äta och stirrar på oss medans vi äter.
Sjukt dålig upplevelse och rekommenderar ingen att gå dit.

Datum för besöket: mars 2020
Tack idaaaaak

Resenärer som tittade på Sugoi tittade också på

Lund, Skåne län
Lund, Skåne län

Besökt Sugoi? Berätta vad du tyckte!