“Som alltid lika god mat o”
Omdöme om Gamla Franska

Gamla Franska
Rankad som nr 44 av 247 Restauranger i Lund

Som alltid lika god mat o fantastiskt bra service av Viktor o co
Vi har avvaktat ett tag med tanke på covid men den fina anpassning som gjorts på Gamla franska hade vi inte behövt det . O vi kände oss trygga i kväll o det var viktigt för oss
God mat o trevligt

Datum för besöket: maj 2021
Tack Spellevink2014

Omdömet skrevs 2 maj 2021

Deras trerättersmeny deal var prisvärt och gott. En av de bättre restaurangerna i lund enligt mig. Förrätt med råbiff var och entrecoten till huvudrätten var riktigt bra, dock desserten var inte riktigt lika bra därför "bara" 4 av 5 i total betyg.

Datum för besöket: april 2021
1  Tack Travelleraround10000
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Åt fransk fisksoppa det var soppa utan fisk och krutonger fick vi aldrig. Aldrig mer går jag hit. Har tidigare varit mycket nöjd men det var för dåligt.

Datum för besöket: april 2021
Tack zlatan16
Hampus P, Ägare på Gamla Franska, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2021

Hej Zlatan16! Tack för ditt omdöme. Du har tidigare varit mycket nöjd med dina besök hos oss men trots 30 omdömen så har vi inte fått ett ända av dem förrän nu när du varit missnöjd!? En fisksoppa utan fisk??? Jag hoppas du själv förstår hur det låter!? Självklart serverar vi fisk i vår fisksoppa :) Krutonger serveras vid sodan av, beklagar om det glömdes bort, frågade du om krutongerna? eller ville bara springa hem och skriva ett omdöme? Jag och personalen är bara människor och ber om ursäkt att krutongerna saknades men nästa gång, även om det är till ett stort besvär, så be om dem så kanske din upplevelse på plats blivit bättre och din dag hade varit mer lyckad. Igen vad det gäller fisken i soppan så har jag fullt förtroende av de som läser vårt svar att det faller på sin orimlighet att vi inte serverar fisk i vår FISKSOPPA :) Känns lite som du är sammankopplad med Lina som la ett omdöme dagarna innan dig men det är bara en känsla jag får. Ett råd till dina framtida restaurangbesök så att du, ditt sällskap och vi som driver restaurang, om något är fel så påtala på plats och se hur det kan lösas, om du fortsatt är missnöjd så kan du springa hem och skriva ett negativt omdöme som en hemlig Zlatan, annas bara njut lite och slappna av. Ha en fin vår.

Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Fyra trerättersmenyer på take away. Hela familjen älskade maten! Både rödingen och den vegatariska kronärtskocksrätten rekommenderas.

Datum för besöket: februari 2021
Tack larssonanton
Omdömet skrevs 24 februari 2021 från mobil enhet

Efter en lång tid av ofrivillig restaurangkarantän så besöker jag ännu en gång min favorit i Lund.
3 ostron med champagne vinigrätt, 5!
Röding i fantastisk sås och potatis/färskost stomp, 5!
Kockos cheaskake med ananas,5!
Service, 5!
Köket, 15!
Förstår inte hur jag överlevt utan er?
Tack så jättemycket!

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 554lennarta

Resenärer som tittade på Gamla Franska tittade också på

Flyingeby, Skåne län

Lund, Skåne län

Besökt Gamla Franska? Berätta vad du tyckte!