“Maten alltid på topp!!”

Mårtens Pizza House
Rankad som nr 95 av 253 Restauranger i Lund
Kök: Pizza
Beskrivning: På Mårtens Pizza House, tidigare känt som Mårtens Pizzeria så bakar vi pizzor med kärlek, det berömda originalet och vår stolthet från 1992. Som pizzaexperter serverar vi naturligtvis en unik kombination av tunna italiensk pizza, glutenfria & veganska pizzor samt amerikanska pan-pizzor. Pizza lovers eller inte, Mårtens Pizza House erbjuder något för alla. Varmt välkommen - familj, vänner eller i eget sällskap!

Inget konstigt när man äter på den prisbelönta Mårtens. God och krispig botten, inte snålt med topping utan tvärtom, gott om ingredienserna du har valt på. Rikligt med sås och service, men så ska det ju vara när man beställer här. Rimliga väntetider när vi har beställt. Håll koll på erbjudanden. Brukar alltid finnas något av erbjudanden som passar.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack MarkusEliasson

Omdömet skrevs 1 juni 2020 från mobil enhet

Bästa pizzerian i Skåne.

Vi brukar beställa hem pizza till Höör. Så himla GOOOD! :) bästa pizzerian jag har ätit på i Skåne!

Datum för besöket: maj 2020
Tack Theasmamma
Omdömet skrevs 19 januari 2020

Beställer hemleverans via Foodora. Utköraren (pizzerians egen enligt Foodora) ringer och säger att han inte hittar. Bor mitt i staden och gör allt jag kan för att hjälpa till. Ringer Mårtens där jag får till svar att det löser sig... Efter åtskilliga samtal med utköraren ger jag upp och och lagar min egen mat. Uselt!!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack smc666999
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

De skriver att de är den bästa pizzan i stan. Det håller jag inte med om. Högst vanlig pizza med tråkig deg. Priset är däremot överkomligt.

Datum för besöket: juli 2019
Tack 499svenj
Omdömet skrevs 16 maj 2019

Bra råvaror, trevlig och skämtsam personal.
Smakar som en pizzeria ska smaka . Kommer alltid bakvägen och hämtar
och köket är rent och prydligt.

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack annikaw2013

Resenärer som tittade på Mårtens Pizza House tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt Mårtens Pizza House? Berätta vad du tyckte!