“Utmärkt tapasrestaurang”

Har du en bild?
Lägg till den.
St. Michel Restaurang & Vinkallare
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Bästa tapasstället i Lund, stor och fantasifull variation på tapas. Goda smaker och rimliga priser, mycket goda viner. Trevlig personal. Rekommenderas!

Tack Matsipie

Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Väldigt goda tapas!Beställde in olika små rätter som delade på två samt husets vin. Bra service och god kvalitet på mat och service.

Tack Daniel H
Omdömet skrevs 30 december 2015

Maten är god och det finns något som passar alla, priserna är även de helt okej. Dock upplever jag att personalen alltid är konstant stressad, trots att restaurangen inte är speciellt stor, och man blir aldrig trevligt bemött i telefon när man vill boka bord då de oftast säger att de är fullbokade men sedan "magiskt" lyckas hitta en plats åt ditt sällskap.

Tack kaardell
Omdömet skrevs 14 november 2015 från mobil enhet

Maten är god, men inte överraskande. Servitörerna är trevliga. Lokalen och belysningen är väldigt mysig. Största anledningen till att jag ändå inte går hit särskilt ofta är att man när man bokar får veta att när man måste lämna bordet. Det känns otrevligt och smått stressande.

Tack IdaLund
Omdömet skrevs 25 augusti 2014

Denna måltid var en av de 2-3 bästa jag någonsin ätit. Allt var av yttersta kvalitet och att sedan miljön är mycket trevlig gör ju inte saken sämre. Janko,dvs ägaren, hade jag pratat med på telefon någon timme innan och han gjorde en specialvariant utifrån menyn. Först fick vi 8 olika tapas (vi var 4 vuxna) och till huvudrätt kombinerade Janko 2 rätter vilka vi fick på ett gemensamt serveringsfat. Vi åt lammfiléer och grilltallrikar. ALLT var gudomligt gott och det tillhör inte vanligheterna att allt håller samma höga klass. Jag kan på det varmaste rekommendera St Michel Restaurang och Vinkällare!! Beställ bord i god tid!!

• Atmosfär
2  Tack Jan-Åke P