“Intressant miljö”
Omdöme om På Skissernas

På Skissernas
Rankad som nr 17 av 251 Restauranger i Lund

God mat i en mkt spännande miljö. Klarar fisken! Luftiga lokaler och snabb service. Lite dyrt, men prisvärt.

Här kan man alltid titta in och bara "chilla." med en soppa eller liknande.....

Tack fougeri

Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

En riktig pärla med god mat, lugn stämning och bra service. Menyn är enkel med tre rätter att välja på både till för-, varm- och efterrätt. Vårt sällskap avnjöt svartrot och löjrom till förrätt, gös och hjort till varmrätt samt Hallon och Äpple till dessert. Menyn är som sagt begränsad och enkel men samtliga rätter håller hög klass till ett riktigt humant pris! Vi kan bara tacka för en god och trevlig middag samt rekommenderar varmt detta trevliga ställe till andra sällskap som har vägarna förbi Lund!

Tack Håkan S
Omdömet skrevs 27 augusti 2018

Detta är utan tvekan ett av de bästa ställena att avnjuta en god lunch. Elegant, minimalistisk miljö, god service och vällagad mat med en twist. En lunch på terrassen en solig dag, omgiven av museets konstverk är en njutning.

Tack grammaticus
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Denna restaurang förtjänar att klättra avsevärt på listan av Lunds bästa restauranger. Mycket ambitiös meny, spännande smaker, goda viner och allt i en modern lokal som går hand i hand med det museum som den tillhör. Vill man äta gott och gå på en lite finare middag i Lund så är det här rätt ställe. Även väldigt professionell och vänlig personal som lyfte upplevelsen ytterligare.

Tack EmelieDellbySvensk
Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Äntligen en restaurang som matchar både museet och läget. Maten är bra, personalen sagolikt lösningsfokuserad och om solen skiner sitter man i ett modernt paradis. Så vad kan blir bättre? Osäker, så jag återkommer gärna!

Tack FrkRosenknopp

Resenärer som tittade på På Skissernas tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt På Skissernas? Berätta vad du tyckte!