“Mycket bra och ambitiös restaurang”
Omdöme om På Skissernas

På Skissernas
Rankad som nr 17 av 251 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 23 augusti 2018 från mobil enhet

Denna restaurang förtjänar att klättra avsevärt på listan av Lunds bästa restauranger. Mycket ambitiös meny, spännande smaker, goda viner och allt i en modern lokal som går hand i hand med det museum som den tillhör. Vill man äta gott och gå på en lite finare middag i Lund så är det här rätt ställe. Även väldigt professionell och vänlig personal som lyfte upplevelsen ytterligare.

Tack EmelieDellbySvensk

Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Äntligen en restaurang som matchar både museet och läget. Maten är bra, personalen sagolikt lösningsfokuserad och om solen skiner sitter man i ett modernt paradis. Så vad kan blir bättre? Osäker, så jag återkommer gärna!

Tack FrkRosenknopp
Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Har varit på På Skissernas två gånger, en gång när de just öppnat och nu. Jag föredrog deras orginalpaket men fortfarande bland det bästa i Lund. Har du tid så satsa på en helkväll, det kommer vara värt det!

Tack sixten1
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

.mycket bra. Åt två rätters som smakade jättebra med ett gott vin från Österrike.
Trevlig och pigg personal.

Tack Kenth Ö
Omdömet skrevs 27 juli 2018

Grillkvällen på terassen inleddes med lokala charkuterier, följda av en hel fisk, sedan en bred palett av grillat kött och tillbehör av grönsaker i olika former. Som sig bör, var kvällens crescendo efterrätten! Wow!
Generöst, fin service, välkomponerat med massor av olika smaker! En upplevelse rikare gick vi hem i sommarnatten - för att återvända veckan efter till samma fantastiska upplevelse men med nya ingredienser. Bra jobbat, köket! Vi rekommenderar er å det varmaste!

Tack Matproffs

Resenärer som tittade på På Skissernas tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt På Skissernas? Berätta vad du tyckte!