“Kanske en fempoängare ändå...”
Omdöme om På Skissernas

På Skissernas
Rankad som nr 17 av 251 Restauranger i Lund
Omdömet skrevs 10 augusti 2018

Äntligen en restaurang som matchar både museet och läget. Maten är bra, personalen sagolikt lösningsfokuserad och om solen skiner sitter man i ett modernt paradis. Så vad kan blir bättre? Osäker, så jag återkommer gärna!

Tack FrkRosenknopp

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Har varit på På Skissernas två gånger, en gång när de just öppnat och nu. Jag föredrog deras orginalpaket men fortfarande bland det bästa i Lund. Har du tid så satsa på en helkväll, det kommer vara värt det!

Tack sixten1
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

.mycket bra. Åt två rätters som smakade jättebra med ett gott vin från Österrike.
Trevlig och pigg personal.

Tack Kenth Ö
Omdömet skrevs 27 juli 2018

Grillkvällen på terassen inleddes med lokala charkuterier, följda av en hel fisk, sedan en bred palett av grillat kött och tillbehör av grönsaker i olika former. Som sig bör, var kvällens crescendo efterrätten! Wow!
Generöst, fin service, välkomponerat med massor av olika smaker! En upplevelse rikare gick vi hem i sommarnatten - för att återvända veckan efter till samma fantastiska upplevelse men med nya ingredienser. Bra jobbat, köket! Vi rekommenderar er å det varmaste!

Tack Matproffs
Omdömet skrevs 24 juli 2018

Så fräsch, ljus och fin lokal och just vid detta tillfälle åt jag en räksallad som var otroligt god och en fröjd för ögat. Service i toppklass och ett genomgående "det lilla extra" i allt gör att jag varmt rekommenderar detta ställe för affärsluncher eller när man vill fira lite extra redan på lunchen. Har ej varit där på kvällen men ser redan fram emot att testa det då också!

Tack Goodlife8383

Resenärer som tittade på På Skissernas tittade också på

Lund, Skåne län

Besökt På Skissernas? Berätta vad du tyckte!