Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com107 US$
Priceline107 US$
Travelocity107 US$
Tripadvisor107 US$
eDreams107 US$
Omdömet skrevs 16 november 2022 från mobil enhet

Sköna sängar. Det var ett mycket tRevligt och lite ovanligt hotell. Frukosten var god och det fanns mycket att välja på i creperiet runt hörnet. Hotell hade ett centralt läge. Nära till station och i centrala Lund. Smidig in och utcheckning. Bor gärna där igen!

Datum för vistelsen: november 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack MaximilianSweden
Omdömet skrevs 12 oktober 2022

Mysigt, flexibelt, bra hotell mitt i stan. Lugn gata, ingen störande trafik i närheten. Mycket nära tågstationen. Flexibel in- och utcheckning. Frukost runt hörnet på ett café, väldigt mysig atmosfär.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack 14ellaw
Omdömet skrevs 22 augusti 2022

Självservice med bra instruktioner. Något trång entré och trappa. Litet, prydligt rum, inget kylskåp, ingen AC men två fläktar på rummet. Bra sängar. Hotellvärden lätt tillgänglig på telefon.
Utmärkt frukost på intilliggande creperie.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack 556matsb
Omdömet skrevs 9 augusti 2022

Mycket prisvärt, mindre hotell med ett mysigt mindre fräscht rum. Läget är perfekt och centralt på Bytaregatan. Jag sov så gott i sängen med fräscha sängkläder, sköna kuddar mm. Jag kommer gärna tillbaka igen!

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack helenagV7793DR
Omdömet skrevs 3 augusti 2022 från mobil enhet

Litet och mysigt hotell med bra rum och sköna sängar. Ligger nära centralstation, bussar och restauranger och shopping, centralt. Frukost på creperiet runt hörnet, väldigt gott. Hotellet har två våningar och ingen hiss. Härlig bakgård där det också ligger 2 st gårdsrum som nås via en grind. Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack lotta6000