Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Ett mindre men mycket trevligt hotell. Rummen har en hemtrevlig känsla, ingen standardiserad planlösning mycket tack vare byggnadens härliga ålderskaraktär. Perfekt placering i centrala Lund med nära till stadens breda utbud av aktiviteter och restauranger. Finns även mindre men gemytlig bakgård, där morgon kaffet kan tas innan frukost på hos Creperiet runt hörnet. Definitivt en rekommendation om du ska en eller två i Lund.

Rumstips: Om du reser med bil så är parkering under tåg centralen enklast och smidigast.
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack 943tommyp
Omdömet skrevs 8 maj 2022 från mobil enhet

Vi valde rummet på grund av priset men blev glatt överraskade av den sparsmakade och fräscha inredningen! Bra komfort på sängarna!
Frukost serverades i ett närliggande kafé som hade ett bra utbud!
Läget var centralt men vi saknade en närliggande parkering!
Dock - vi kommer gärna tillbaka

Rumstips: Parkeringshus fanns på gångavstånd - kändes tryggt!
Datum för vistelsen: maj 2022
Tack Jan K
Omdömet skrevs 15 mars 2022 från mobil enhet

Trevligt rum med självincheckning. Informationen vi fick via email var riklig och svårtydbar med många upprepningar, vilket gjorde att vi inte hittade nyckelorden. Dessutom ett nytt villkor om att det skulle kosta 100 kr/Tim om man ville checka ut efter kl 10. Detta angavs inte vid bokningstillfället. F ö bra. God frukost på restaurang Creperiet, 100 m från hotellet.

Tack bertilharald
Omdömet skrevs 14 mars 2022

Hotell Oskar ligger väldigt bra i Lund, nära tågstationen och stadens mesta sevärdheter. Allt finns på gångavstånd. Rummet var fräscht och ljust. Att äta frukost runt hörnet på crêperiet var väldigt mysigt. Inte stort utbud men allt vad man önskar, inklusive nygräddad crêpe. Rekommenderas varmt!

Tack K4853ULhannas
Omdömet skrevs 7 mars 2022 från mobil enhet

En sån otroligt fint rum! Skulle bli en natt i Lund från början men stannade kvar tre nätter för att hotellet låg så centralt och det fanns ett sånt fridfullhet och en härlig frukost lätt med parkering i garage med ett par minuters gångväg. Dessutom det prisvärdaste hotellet centralt i Lund.Rent och snyggt och charmigt måste tilläggas.
Vi kommer tillbaka Stefan & Kerstin

Tack stefanoA1999GS