Boka nu, betala på plats
Expedia.com121 US$
Travelocity121 US$
Orbitz.com121 US$
Omdömet skrevs 19 april 2021 från mobil enhet

Trevligt litet centralt hotell i Lund med mycket god frukost på creperiet.
Tydlig o bra information inför incheckning samt utcheckning. Ligger nära centralen. Dock lite svårt att kolla på TV från sängen.

Datum för vistelsen: april 2021
Tack jeanetteb693
Omdömet skrevs 2 november 2020

Så smidigt att bo mitt i stan och ändå få ett lugn för en god natts sömn. Rent o fräscht och en skön säng. Tänk om man kan komma tillbaka till sommaren eller våren och njuta av innergåden, nu var det duggregn o mörker... Frukosten finns om hörnet och är toppen! Lagom mycket att välja på och allt var gott. Bäst var ägg o champinjoner!

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Lavendelmia
Omdömet skrevs 18 oktober 2020 från mobil enhet

Trevligt fräscht litet hotell mitt i stan. God frukost i mysig miljö hos närliggande creperi ingick i priset. Ett litet minus är att dubbelsängarna var väldigt smala, skulle tro 140 cm. Hade även ett enkelrum här var sängen bra. Enkelt förfarande för in- och utcheckning.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 132ingelan
Omdömet skrevs 7 september 2020

Perfekt - centralt läge, välskött och personligt! Något för dig som uppskattar skön säng och sparsmakat inredda rum som funkar bra för både sömn och arbete. Frukost på Creperiet med trevlig personal även där.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Majken1952
Omdömet skrevs 30 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt och personligt hotell i gammalt hus i centrum. Fin utsikt från rummet mot mysig innergård dit man kan ta med fika från pentry. Skön säng, rent och snyggt. Frukosten på Creperiet runt hörnet var mycket god och i trevlig miljö.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Restyp: Reste ensam