Boka nu, betala på plats
Boka nu, betala på plats
CheapTickets122 US$
FindHotel122 US$
Omdömet skrevs 24 augusti 2020

Hotell Oskar har ett perfekt läge mitt i stan',nära sevärdheter och shopping, charmig kvartersatmosfär, fräscha moderna rum, sköna sängar. Frukosten var fantastisk på caféet i närheten likaså servicen.

Tack 360elisabetht
Omdömet skrevs 23 augusti 2020

Mysigt, fräscht litet hotell mitt i Lund. Sparsmakat och snyggt inrett rum. Enkelt och smidigt med check-in och -ut. God frukost på mysigt café runt hörnet. Hade rum på övervåningen och stördes inte nämnvärt av oväsen från utelivet. Bra pris för boende i centralt läge. Kommer säkert att boka igen.

Tack 283malinp
Omdömet skrevs 22 augusti 2020

Litet mysigt och välskött hotell, mycket centralt och nära stationen. Gårdshuset men rum rum mot trädgården gav fin känsla. Härlig frukost på det trevliga creperiet 50 meter bort. Mycket lågt pris i förhållande till boendets kvalitet.

Tack bjornrunmarker
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiskt läge, underbar fasad, oerhört fräscht rum, obeskrivligt sköna lakan, kontinental frukostkänsla och smidig administration! Badrummet höll inte lika hög standard men det hade inte så stor betydelse.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack M9404HCannam
Omdömet skrevs 16 mars 2020 från mobil enhet

Hotellet är ett mysigt äldre hus med mycket hög standard invändigt. Badrummet är fräscht och modernt. Mycket nära till allt i Lund, bra drinkar finns på Grand Hotell. Frukosten är grym på Creperiet som ligger 30sek från hotellet.

Datum för vistelsen: mars 2020
Restyp: Reste i arbetet